וינטרה ושיימן יסופסלו, נסאר ובומבה שוב ב-11?

וינטרה ושיימן. היכולת מול עכו עשתה את שלה
וינטרה ושיימן. היכולת מול עכו עשתה את שלה | צילום: עדי אבישי

גוטמן מתכנן לערוך מהפכה בהרכב הפועל ת"א. אכזבה במועדון מתורג'מן

(גודל טקסט)

מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן, מתכנן מהפכה משמעותית לקראת המשחק הקרוב מול מכבי פ"ת (שבת, 16:45 בספורט2), שבמועדון מגדירים אותו "קריטי במיוחד" לאור סכנת הירידה הממשית.

 

גוטמן מתכנן לפחות שני שינויים בחוליית ההגנה, כאשר לוקאס וינטרה היווני ושמואל שיימן צפויים לרדת לספסל לאור יכולתם ב-2:0 לעכו.  

 

 

וינטרה ספג את מירב האש בעקבות ההפסד הביתי ואף ספג צעקות רמות מגוטמן במהלך המשחק ולאחר השער השני של קהינדה.

 

"וינטרה לא פה, הוא לא נתן כלום מתחילת העונה. בלם ברמה שלו ועם רזומה כמו שלו צריך להתבייש באיך שהוא נראה", אמר שחקן בהפועל ת"א אתמול.

 

המאמן מתכנן מהפכה בהרכב כבר משבת (עדי אבישי)

 

איעד אבו עביד ישוב למרכז ההגנה ואילו בנוגע לעמדת המגן השמאלי עדיין לא ברור מי יהיה זה שיאייש את העמדה ונשקלות מספר אפשרויות על ידי גוטמן ועוזרו באדיר.

 

גם בחלק ההתקפי מתוכננים מספר שינויים, כששגיב יחזקאל יחליף בוודאות בהרכב את אלון תורג'מן שבמועדון מאוכזבים מאוד מיכולתו ולא מן הנמנע כי גם סיראז' נסאר יפתח, על אף שישב ביציע במשחק האחרון.

 

כמו כן, אחרי שהוצא מהסגל למשחק האחרון מול עכו, הרומני קלאודיו בומבה צפוי לשוב מול מכבי פ"ת וקיים סיכוי כי יפתח בהרכב.

 

בומבה. מהספסל בחזרה ל-11? (עדי אבישי)

 

"משחק ההגנה שלנו היה מבזה, הגרוע ביותר העונה. זו הייתה תצוגת נפל שנצטרך לשכוח מהר", אמר גורם בהפועל ת"א, ציין כי השדרה הניהולית מודאגת מאוד ממצב הקבוצה והוסיף: "עשינו השנה שינויים בקצב שלעתים קבוצות ב-2-3 עונות לא עושות.

 

"שינינו, החלפנו וכבירי שם מכיסו את הכל, אבל המצב רק הולך ומדרדר. יש תחושה של תסכול גדול, אבל חייבים להישאר מרוכזים במטרה כדי להישאר בליגה – אחרת זה יהיה אסון גדול למועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי