ביין ועיני יפגשו ויסכמו על מעבר לאצטדיון ר"ג

גולדהאר וביין. חיסכון משמעותי והגדלת הרווחים
גולדהאר וביין. חיסכון משמעותי והגדלת הרווחים | צילום: עדי אבישי

מכבי ת"א הגיעה להבנות עקרוניות על תנאי ההסכם לאירוח באצטדיון הלאומי

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב שוברים את הראש בסוגיית האצטדיון הביתי של הקבוצה בעונה הבאה. כידוע, בלומפילד ייסגר לשלוש השנים הבאות לרגל שיפוצים ויורחב ל-24,500 מקומות ובימים הקרובים עשויים להכריז הצהובים על ביתם החדש.

לאחר שנראה היה שהצהובים ינדדו לאצטדיון "המושבה" בפתח תקווה ויבנו שני יציעים זמניים מאחורי השערים, כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1 ראשי המועדון ניהלו בשבועות האחרונים שיחות שהבשילו להתקדמות משמעותית לאירוח באצטדיון רמת גן, עסקה שעשויה להיחתם רשמית בימים הקרובים.

לספורט1 נודע כי בעלי מכבי ת"א, מיץ' גולדהאר, הבהיר לאנשיו כי "המועדון מתקדם בצעדי ענק ואין לנו אפשרות להביט לאחור", וכיוון לכך שיש צורך להגדיל משמעותית את מספר המנויים הנמכרים מדי עונה, דבר שיכול בשלב זה לקרות רק אם הקבוצה תעבור לרמת גן.

אוהדי מכבי ת"א בסמי עופר. ביקוש גדול לכרטיסים ומנויים (ערן לוף)

יתרה מכך, ביממה הקרובה צפויה להתקיים פגישה בין מנכ"ל המועדון מרטין ביין ליו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני, לאחר שהושגו הבנות עקרוניות על תנאי המעבר לר"ג. ההחלטה הסופית מתעכבת בין השאר בעקבות לחץ האוהדים שלא לבחור באצטדיון המיושן בר"ג, שלא היה בשימוש בשנים האחרונות, ובציפייה שיופחתו עלויות המעבר לאצטדיון המושבה, מה שעשוי לגרום לצהובים לעשות חושבים אם לא להשקיע יותר ולעבור לפ"ת.

אנשי מכבי ת"א שמו על הכף את כל השיקולים והתברר כי ברמת גן הם יצטרכו להשקיע כארבעה מליון שקלים בלבד כדי להכשיר 25 אלף מקומות ישיבה, לעומת השקעה עצומה של כעשרה מליון שקלים באצטדיון המושבה כדי לבנות שני יציעים בני 2,500 מקומות כל אחד. 

האוהדים הצהובים במושבה. שישה מיליון שקלים יותר (עדי אבישי)

אם לוקחים בחשבון שלמכבי ת"א יש דרישה עצומה למנויים ולכרטיסים ואחרי העלייה לליגת האלופות והזכיות באליפות המקומית, הצהובים מודעים לכך שעליהם להגדיל את הכנסות המועדון לעומת ההוצאות ולמנוע אפשרות שיאלצו להיאבק בחוקי הפיפ"א פייר-פליי. גורמים במועדון הסבירו כי רק כך יוכלו לאזן את התקציב הגדול והוסיפו כי מאחורי הקלעים נמשכים המאמצים לאתר קרקע עליה יוכלו לקבל אישורי בניה ולהקים אצטדיון חדש שישמש את המועדון החל מהעשור הבא.

השיפוץ ברמת גן ייעשה תחילה כדי לעמוד במסגרת תנאי האירוח של אופ"א ומשרד התמ"ת, ובנוסף תתבצע החלפת הכיסאות הקיימים, שיפוץ חדרי השירותים ומספר שיפורים למען חוויית הצפייה עבור האוהדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי