צריך עוד כמה פישלרים כדי לשרוד

פישלר. הכסף לא מעל לכל
פישלר. הכסף לא מעל לכל | צילום: עידן סלם

התגובה האמוציונלית של הבלם מלמדת שרק שחקני הבית ישאירו אותם בליגה

(גודל טקסט)

השער העצמי של אופק פישלר שהכריע את הדרבי החיפאי ביום ראשון (2:3 למכבי חיפה) היה אחד הרגעים האומללים של הפועל חיפה העונה, אבל אולי גם רגע מכונן לשינוי המומנטום, לעצירת הסחף, למאבק ההישרדות בליגה.

 

פישלר נשכב על הדשא, מירר בבכי והתקשה לקבל את רוע הגזרה במשך דקות ארוכות. הוא הראה לנו שגם בעידן של היום, הכסף לא מעל לכל ועדיין נותרו שחקני נשמה שמשחקים עבור הסמל. אצל טל בנין ומאיר בן מרגי שיחקו עוד כמה שחקני בית אכפתיים כאלה כמו אלי אלבז (שגם כבש העונה שני שערים) מיקי יאזו, שמשחקים הרבה פחות מאז שאלי כהן מונה למאמן הקבוצה.

 

 

עדיין יש שחקני נשמה שמשחקים בשביל הסמל. פישלר (ערן לוף)

 

כמי שהיה שחקן נשמה בעצמו חייב אלי כהן ללמוד את הלקח מהמקרה של פישלר. מי שגדל במועדון ובאמת אכפת לו ממצבה של הפועל חיפה, ייתן הרבה יותר מאוסף הזרים ושכירי החרב  שבאו לעשות סיבוב על יואב כץ וימשיכו ליעד הבא. אולי דווקא מהמקום הכי נמוך מבחינה מנטאלית שבו הפועל חיפה נמצאת, היא תגדל ותצליח להוציא מעצמה הרבה יותר, פלייאוף תחתון שווה אופי ונחישות, מעניין אם להפועל חיפה יש את זה? לפישלרים בטוח יש.

 

והעיקר לא לפחד כלל

לפני שבועיים נכתב כאןכי אין שום טעם לקבוצות הקטנות להסתגר מול מכבי תל אביב והפועל באר שבע, כי פערי האיכות גדולים מדי, ובונקר בכמעט כל המקרים לא עוזר. בא יוסי אבוקסיס, מאמן בני סכנין, ועלה במערך פתוח בטרנר מול האדומים מהנגב. התוצאה: אחד המשחקים הטובים בליגת העל. השחקנים של  אבוקסיס לא התבטלו מול מוליכת הטבלה, כבשו פעמיים ויצאו מאוכזבים בסיום מה-2:2.

 

כבשו פעמיים ויצאו מאוכזבים. סכנין בבאר שבע (דני מרון)

 

הפלייאוף העליון הולך להיות מאבק מרתק בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב, אבל התפקיד של שאר הקבוצות חשוב לא פחות. גם לשם הספורטיביות וגם, כמו שסכנין הוכיחה, זה יכול להיות משתלם. סכנין תשחק אצל מכבי תל אביב בעוד רעננה תצא לבאר שבע (שבת, 17:00 ו-19:30, שידור ישיר בספורט1HD).

 

עבור רעננה עצם ההשתלבות בפלייאוף העליון הוא הישג עצום, בדיוק כמו שסכנין, רק אנא ממכם על תהפכו את הפלייאוף עצמו לבדיחה ותהיו עירוני רמת השרון של עונת 2012/13. החבורה מהשרון  ניצחה רק פעם אחת (מכבי חיפה) בעשרת המחזורים ולמעשה תיפקדה כסוג של שטיח עבור שאר הקבוצות.

 

אנא מכם, אל תהפכו לבדיחה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי