נותרו בלי גב: בית"ר ירושלים הפסידה 2:0 אצל בני סכנין

הרצף נקטע
הרצף נקטע | צילום: ערן לוף

אחרי 6 ניצחונות ברצף, דראפיץ' הגיע בלי קהל ונכנע. עמאשה ואזולאי כבשו

(גודל טקסט)

אחרי שני הפסדים רצופים מולה, בני סכנין גברה 0:2 על בית"ר ירושלים בסיום מפגש די סוער וקטעה לאחרונה רצף של שישה ניצחונות ליגה.

 

המפגש בדוחה עמד בסימן היעדרו של קהל החוץ, ולא מן הנמנע שחסרונם של הירושלמים הורגש. מאידך, האוהדים המקומיים הורגשו ועוד איך ודאגו לאווירה סוערת למדי. אך רגע המחלוקת התרחש על הדשא בדקה ה-61, ובדיעבד הוא זה שנראה הכריע את ההתמודדות.

 

אווירה חמה ביציעים (ערן לוף)

 

ח"כ אחמד טיבי. גם הוא הגיע (ערן לוף)

 

 

התקפה יפה של בית"ר ירושלים הסתיימה בבעיטה של ניקיטה רוקביציה שהכניעה את מחמוד קנדיל, ארסיניו ואלפורט הוסיף נגיעה רגע לפני שהכדור חצה את קו השער. הקוון אישר את השער אך השופט, רועי ריינשרייבר, החליט לפסול אותו בטענה כי ואלפורט היה בנבדל. ההילוך החוזר הראה כי ההולנדי לא בנבדל ולכן נפסל לבית"ר שער חוקי.

 

רוקביציה מכניע את קנדיל (ערן לוף)

 

רגע המחלוקת. ואלפורט מציץ לעבר הקוון, שלא מרים את הדגל, אבו סאלח בטוח שהשער נחשב (ערן לוף)

 

והאירוע הפך לעוד יותר משמעותי כאשר כעבור שישים שניות בלבד (דקה 62) וויאם עמאשה סיים התקפה יפה של סכנין והעלה אותה ליתרון. 10 דקות לסיום שלומי אזולאי ניצל טעות של ניסו קפילוטו ובוריס קליימן והכפיל את התוצאה.

 

עמאשה חוגג (ערן לוף)

 

אזולאי ועותמאן חוגגים את השני (ערן לוף)

 

ניצחון ראשון העונה לסכנין על יריבתה הגדולה אחרי שהפסידה בשני המפגשים הקודמים. הקבוצה מהמגזר משלימה ארבע נקודות מול שלוש המוליכות ועולה זמנית למקום הרביעי בטבלה. בית"ר ירושלים, כאמור, מאבדת רצף של שישה ניצחונות ליגה ובעיקר כועסת אל ריינשרייבר.

 

שחקני סכנין חוגגים בסיום (ערן לוף)

 

אבוקסיס נראה די שמח, לא? (ערן לוף)

 

ראש העיר גם הגיע לדוחה (ערן לוף)

 

הרכבים:

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, עלאא אבו-סלאח, אברהם פס, וונדרסון; חאלד חלאיילה, אלדר חסנוביץ', ז'ורז'יניו (הילאל מוסה 85), פיראס מוגרבי (מוחמד זבידאת 90), שלומי אזולאי (איהאב שאמי 82); וויאם עמאשה.

 

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אלעד גבאי, ניסו קפילוטו, טל כחילה, דושאן מאטוביץ'; קלאודמיר, דוד קלטינס, דן איינבינדר (דובב גבאי 72); ארסיניו ואלפורט (לידור כהן 64), ניקיטה רוקביציה, איתי שכטר.

מהלך המשחק:

דקה 5

חסנוביץ' משתלט על כדור 25 מטרים מהשער של בית"ר ומכניס כדור טוב לעמאשה ברחבה, החלוץ מנסה לבעוט בסיבוב אבל הניסיון לא מספיק חזק וקליימן לוקח.

דקה 13

רוקביציה חודר לרחבה מאגף ימין, עובר שניים ומשאיר נהדר לשכטר. החלוץ שישה מטרים מהשער מחפש את הפינה הקרובה אבל הבעיטה לא מדויקת. הזדמנות טובה, החמצה גדולה.

דקה 23

עמאשה נשלח בכדור ארוך, חודר לרחבה ונשאר לאחד על אחד מול קליימן. החלוץ מנסה למצוא את הפינה הימנית הרחוקה אבל הניסיון קצת חזק והכדור חולף סמוך לקורה.

דקה 24

עוד כדור ארוך מעל הגנת בית"ר, הפעם לכיוון שלומי אזולאי שמקצה הרחבה מנסה להמשיך מהאוויר ולהקפיץ מעל קליימן. ניסיון מעניין אבל לא מדויק.

דקה 31

בנוהל, כדור ארוך של סכנין יוצר מצב ברחבה של בית"ר. ההגנה האורחת הרחיקה לז'ורז'יניו שהעביר לעמאשה, החלוץ החזיר לברזילאי ברחבה אבל אלעד גבאי חסם את הניסיון ממש ברגע האחרון.

דקה 41

וונדרסון על סף הרחבה, נראה שקצת תקוע אבל מוסר עם חופרת לז'ורז'יניו שחופשי ברחבה, אבל הנגיעה הראשונה של הקשר לא טובה והכדור מורחק.

דקה 58

כדור חופשי של קלאודמיר מוצא את איתי שכטר חופשי לחלוטין ברחבה, אבל החלוץ נוגח משישה מטרים לא מדויק.

דקה 61

שער יפה של בית"ר נפסל באופן מעורר מחלוקת. רוקביציה חדר לרחבה ובעט, קנדיל נגע קלות ו-ואלפורט הוסיף נגיעה למרות שהכדור גם כך היה נכנס. אך לאחר התייצעות של צוות השיפוט הוחלט כי ההולנדי היה בנבדל, אם כי ההילוך החוזר מראה שלא.



רוקביציה מכניע את קנדיל (ערן לוף)


ואלפורט רוצה לחגוג, אך שחקני סכנין טוענים לנבדל. טענה לא נכונה שהתקבלה (ערן לוף)

דקה 62

0:1 סכנין: מוגרבי מעביר לעותמאן באגף ימין, המגן ממשיך רוחב מצוין לעמאשה שמשישה מטרים מוצא את הפינה הרחוקה. יופי של ביצוע, רגע אחרי המחלוקת הגדולה.



עמאשה מאושר (ערן לוף)

דקה 68

ז'ורז'יניו מוביל מתפרצת של סכנין ומעביר כדור יפה לאזולאי, החלוץ בצד שמאל של הרחבה מנסה ברגל שמאל להכניע את קליימן אבל הזווית לא קלה והכדור קצת גבוה.

דקה 80

0:2 סכנין: עוד כדור ארוך של המקומיים, הפעם קפילוטו מנסה להחזיר אחורה לקליימן אבל נוגח לא טוב. השוער קצת מתמהמה ואזולאי מגיע ברגע האחרון וגונב לו את הכדור, עובר אותו ומזווית לא קלה בועט פנימה לשער החשוף. טעות קשה גם של קפילוטו וגם של קליימן.


חגיגה בדוחה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי