איגיבור צפוי לעזוב את מכבי ת"א בסיום העונה

איגיבור. פציע ומאט את ההתקפה
איגיבור. פציע ומאט את ההתקפה | צילום: ערן לוף

קבוצות מבלגיה ומצרפת מעוניינות בקשר הניגרי. וגם: הסטטיסטיקה הבעייתית

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב נהנים מיום חופש וישובו מחר בבוקר לאימונים, אבל במועדון משדרים אופטימיות רבה לקראת שמונת המשחקים האחרונים של העונה.

 

לפי גורמים במכבי ת"א, הגעתו של פטר בוס במקומו של סלבישה יוקאנוביץ' מתחילה לתת את אותותיה והתוצאות מובאות לידי ביטוי על כר הדשא, כאשר במקביל נערך המאמן בשיתוף פעולה עם המנג'ר ג'ורדי קרויף על ההכנות לעונה הבאה.

 

 

על פי מקורבים לקבוצה, אמור הקשר הניגרי נוסא איגיבור להימכר בקיץ הקרוב לאירופה, אחרי ניסיון שלא צלח כבר בינואר האחרון. איגיבור הפציע אינו מרבה לשחק ולהתאמן עקב מספר פציעות שהצוות הרפואי מתקשה לאבחן בברך ובקרסול, ונראה כי לאור תרומתו המועטה העונה הוא יימכר למועדונים בצרפת ובלגיה המעוניינים בו.

 

זוכה לביקוש בבלגיה ובצרפת וצפוי להימכר (ערן לוף)

 

בנוסף לפציעות הרבות המונעות ממנו לשחק, ישנה טענה כי משחקו של איגיבור בשיטה החדשה מאט את שטף המשחק וגורם לו להיות מסורבל יותר.

 

הצוות המקצועי אף מצא כי בהיעדרו של איגיבור מספר ההתקפות של הקבוצה גדל משמעותית ואף מהיר יותר בממוצע של ארבע שניות. הטענה היא כי איגיבור מוסר כדרים רבים אחורה ולרוחב ולמעשה מאפשר להגנת היריבה להתארגן במהרה.

 

מרבה להיעדר ומאט את משחק ההתקפה של הצהובים (עדי אבישי)

 

בעוד כעשרה ימים מכבי תל אביב תארח בבלומפילד את הפועל רעננה המפתיעה, שכזכור כבר ניצחה את מכבי תל אביב בבלומפילד העונה, והצהובים מודעים לכך שניצחון יעלה אותם לפחות זמנית לפסגה.

 

במקומו של המגן הימני אלי דסה המושעה עקב צבירת חמישה צהובים, צפוי לשחק יובל שפונגין. להרכב הראשון אמור לשוב החלוץ טל בן חיים שלא שיחק מול הפועל ב"ש מסיבה זהה והוא יחליף את עדן בן בסט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי