החלוץ ננאד אדאמוביץ' הוצע להפועל תל אביב

אדאמוביץ'
אדאמוביץ' | צילום: Gettyimages

האדומים שקועים במאבקי התחתית, אך כבר סימנו את שחקן דינמו מינסק

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב פתחה את הפלייאוף התחתון עם ניצחון חלק 0:3 על הפועל כפר סבא וכעת הפנים להשיג עוד ניצחון על הפועל עכו שעשוי להבטיח לאדומים את ההישארות בליגת העל לעונה נוספת.

 

האדומים יודעים כי עליהם לשדרג את הסגל אחרי הכישלון העונה כאשר לא מעט שחקנים יעזבו את חודורוב. לאחר שנמניה ניקוליץ' המונטנגרי כבש צמד בשבת האחרונה, הוא עשוי לקבל חבר מוכר בעונה הבאה.

 

 

לספורט1 נודע כי סוכנו של ניקוליץ' הציע לאדומים את חברו בעבר, ננאד אדאמוביץ', חלוצה בן ה-27 של דינמו מינסק מבלארוס ושיחות בין הצדדים התקיימו בנושא. אדאמוביץ' שיחק עם ניקוליץ' במינסק עד שזה עבר אשתקד לבאטה בוריסוב בה שיחק חצי עונה והגיע להפועל תל אביב. הוא הספיק לכבוש העונה שער בליגה האירופית בניצחון 0:1 על ויקטוריה פלזן הצ'כית, וגם אשתקד כבש ב-1:2 של מינסק על פיורנטינה.

 


אדאמוביץ' מול ברנרדסקי מפיורנטינה (AFP)

 

אדאמוביץ' הוא חלוץ שמשחק בכנפיים הן בשמאל והן בימין ומוערך ב-900 אלף יורו, אך יסיים חוזהו בקיץ וצפוי להמשיך לתחנה הבאה שלו.

 

הוא גדל בפרטיזן בלגרד אך לא השתלב בקבוצה הבוגרת ועבר לזמון הסרבית ומשם לקבוצות נוספות בסרביה עד שמצא את עצמו במדי מינסק.

 


ניקוליץ'. יקבל חבר מוכר? (דני מרון)

 

במקביל האדומים ינסו להכשיר את שגיב יחזקאל למשחק נגד עכו כאשר החלוץ סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. ארון שוינפלד ונמניה ניקוליץ' צפויים להיות כשירים להתמודדות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי