קהת, צדק ומנגה מבוקשים בחיפה

|

הירוקים סימנו את השלישייה של ק"ש. אברהם פאס: "אני מקווה שנצליח להגיע לאירופה"

(גודל טקסט)

מאת: דרור רוזנבלום      צילום: דני מרון

 

במכבי חיפה נערכים לקראת פתיחת משחקי הפלייאוף העליון והמשחק היוקרתי מול האלופה מכבי ת"א בבלומפילד ביום ראשון. מעודדת מגל ההצלחות האחרון, החלה הנהלת המועדון לתכנן את העונה הבאה, בשאיפה לשדרג את הסגל הנוכחי כדי להילחם על האליפות מול הצהובים.

 

 

על הכוונת נמצאים שחקני עירוני קרית שמונה ובראשם הבלם שיר צדק והקשר רועי קהת. עם צדק התנהל מו"מ בקיץ האחרון שלא צלח בשל הדרישות של איזי שרצקי, הבעלים של סגנית האלופה, אך בחיפה מאמינים שבקיץ הקרוב הבלם יגיע. קהת, שכרטיסו שייך במשותף למכבי חיפה ולשחקן עצמו, הוא השם החם של הירוקים בתקופה האחרונה. הנשיא יעקב שחר מוכן להשקיע סכומים סבירים בעסקה ולשדרג את חוזהו של הקשר המצוין שגדל במכבי ת"א והשתחרר ממנה אחרי בוררות.

 

עוד שם שעשוי לעלות בקיץ הקרוב הוא של דויד מנגה, שאם יגיע יוכל להרכיב התקפת חלומות בחיפה לצד איתי שכטר, אלירן עטר, חן עזרא, יוסי בניון ואלון תורג'מן. במכבי חיפה הבינו שכדי לשדרג את הישגיה, הקבוצה צריכה להשקיע בשחקנים מהירים ואחת הסיבות לרכישתם של אלירן עטר ואיתי שכטר בינואר האחרון היא המהירות שלהם.

 

"הגענו לבאר"

 

הבוקר התייחס אברהם פאס למשחק הקרוב מול האלופה בראיון לאתר הרשמי של המועדון: "מכבי תל אביב קבוצה חזקה מאוד. כל קבוצה בישראל תרצה להילחם נגדם כי הם ברמה גבוהה. אנחנו מגיעים בזמן טוב עבורנו למשחק הזה, נבוא להילחם על 3 נקודות ביום ראשון. אני מאמין שהקבוצה במצבה הנוכחי בטוחה יותר באפשרות לנצח את המשחק".

 

את הירוקים במשחק המסקרן צפויים ללוות כ-1,400 אוהדים שהוגרלו מבין 17,000 המנויים של הקבוצה. הקהל הירוק דוחף את השחקנים במהלך העונה בכל מגרש וגם לנושא זה התייחס פאס: "האוהדים נתנו לי אהבה, אני עובד קשה כל יום על מנת לעזור לקבוצה. מהיום הראשון כל השחקנים עזרו לי".

 

לסיום, התייחס הבלם לציפיות להמשך העונה ולעשרת המשחקים שנותרו בפלייאוף העליון: "עכשיו הגענו לבאר, כל השחקנים רוצים לשחק בפלייאוף. זה מבחן טוב עבורנו, אנחנו חייבים להמשיך ולהשתפר. אני חושב שהקבוצה הלכה והשתפרה, אני מקווה שנסיים במקום הרביעי ונגיע לאירופה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי