אימון מלא לאצילי: "טביב לא מעוניין בסעיף יציאה"

אצילי ביציע. יושעה גם בהמשך?
אצילי ביציע. יושעה גם בהמשך? | צילום: דני מרון

קשר בית"ר עשוי להיות מושעה. ואלפורט ואבישי כהן עשויים לפתוח בסכנין

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק נגד בני סכנין (שבת, ישיר בספורט1HD החל מ-19:45) כאשר הקפטן עומר אצילי ערך אימון מלא עם חבריו לקבוצה.

 

יחד עם זאת, בקבוצה לא נרגעו מסוגיית אצילי כאשר כרגע נראה כי טביב לא מתכוון להתגמש בעמדותיו. "אלי לא מעוניין לעגן סעיף יציאה לחו"ל. אין סיבה שאחרי כל ההשקעה שלו בשחקן הוא יצטרך למכור אותו בעל כורחו",  אומרים בסביבתו של הבעלים.

 

 

מבחינת טביב העובדה כי הקבוצה מצליחה כרגע גם ללא הקשר נותנת לו גב כאשר ברור לכל שבמידה והקבוצה תפסיד בסכנין, הפרשה תשוב לכותרות. בכל אופן, הקשר צפוי לעמוד לוועדת משמעת ועשוי להיות מושעה גם במשחק נגד הפועל באר שבע. 

 

במישור המקצועי, דן איינבינדר ואורי מגבו סובלים מפציעות ונמצאים בספק למשחק בסכנין. השניים התאמנו  בנפרד מחבריהם לקבוצה.

 

מעבר לכך, בקבוצה שוקלים להעניק יותר דקות לאבישי כהן על מנת לבחון את מצבו לקראת העונה הבאה. כהן פתח כמגן ימני ב-2:3 על מכבי חיפה, כאשר בסכנין אלעד גבאי שהיה מוצהב צפוי לשוב ל-11 וכעת מתלבטים בקבוצה אם לאפשר לו לפתוח שוב.

 


אבישי כהן. בתמונת ההרכב (דני מרון)

 

מי שצפוי לקבל קרדיט בהרכב הוא ארסניו ואלפורט, כובש שער הניצחון על מכבי חיפה על חשבון לידור כהן.

 


ואלפורט. יקבל קרדיט אצל דראפיץ'? (דני מרון)

 

ההרכב המשוער: בוריס קליימן, אלעד גבאי (אבישי כהן), חסוס רואדה, טל כחילה, דושאן מטוביץ', קלאודימיר פריירה, דן איינבינדר (לירוי צעירי), דוד קלטינס, איתי שכטר, ניקיטה רוקביציה, ארסניו ולפורט (לידור כהן).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי