בני יהודה רוצה להבטיח הישארות, בוזגלו יפתח

גלבאן
גלבאן | צילום: דני מרון

הכתומים יחפשו 3 נקודות מול ק"ש (שבת, 17:45). אופיר מזרחי ייעדר אצל דורה

(גודל טקסט)

בני יהודה תפתח מחר (שבת, 17:45) באצטדיון בלומפילד את הפלייאוף העליון כשתארח את עירוני קריית שמונה. ניצחון עשוי להקנות לכתומים עונה נוספת בליגת העל, עניין אליו מודעים הכתומים.

 

המאמן יוסי מזרחי ייחסר את הקשר סתיו פיניש בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. אלמוג בוזגלו עשוי להחליף בהרכב הראשון את גל צרויה. סארי פלאח ששב לאימונים עדיין אינו כשיר במאת האחוזים ולא יפתח.

 

 

בנושא אחר, הקבוצה קיימה את טקס האזכרה לחלוץ העבר של הקבוצה ניקולאי קודריצקי שנהרג לפני 22 שנים בתאונת דרכים סמוך לצומת רעננה. בטקס נכחו רעייתו של קודריצקי ראשי ושחקני בני יהודה.

 


איינוגבה. יבטיחו הישארות? (אריאל שלום)

 

ההרכב המשוער: דלה איינוגבה, שון גולדברג, דן מורי, איציק עזוז, בן צעירי, חסן אבו זייד, אמיר עגייב, אנטוניו מרשיץ', פדרו גלבאן, אלמוג בוזגלו, ג'וד נוורו.

 

מימוני בתמונת ההרכב, אופיר מזרחי ייעדר
קריית שמונה סיימה את ההכנות לקראת פתיחת הפלייאוף התחתון אצל בני יהודה. בקבוצה יודעים שעכשיו מתחיל המאני טיים של הקבוצה וכל משחק הוא כמו גמר גביע.

 

הקבוצה הצפונית לא כבשה כבר 5 משחקים ברציפות ובמועדון מצפים לשינוי בנושא, דבר שעדיין לא בא לידי ביטוי אצל המאמן שלומי דורה.

 


מימוני. יפתח אצל דורה? (אריק שמואל)

 

הבלם הצעיר דין מימוני חזר לכשירות מלאה ונמצא בתמונת ההרכב. גם השוער גיא חיימוב חוזר לאחר שנעדר מהמשחק הקודם נגד ביתר ירושלים עקב צהובים. לעומתם החלוץ מלך השערים של הקבוצה אופיר מזרחי ייעדר עקב צבירת 5 כרטיסים צהובים.

 

שלומי דורה צפוי להמשיך לפתוח עם שלושה קשרים כשבחוד יתופקדו אחמד עאבד, ברונו קוניה ואוסטין אמוטו.

 

הרכב משוער: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, דין מימוני (לואיס גוטיירס) דניאל בורחל, רועי שוקרני, עדן שמיר, עוז ראלי, אחמד עאבד, ברונו קוניה ואוסטין אמוטו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי