אבוקסיס: השחקנים ידעו שאסור לאכזב את הקהל

אבוקסיס. סכנין הייתה טובה יותר
אבוקסיס. סכנין הייתה טובה יותר | צילום: ערן לוף

המאמן לאחר ה-0:2 על בית"ר: "משחק מיוחד, סכנין מכוונת למקום הרביעי"

(גודל טקסט)

מפגש בין בני סכנין לבית"ר ירושלים תמיד מעניין וגם הפעם לא סבלנו משעמום. מלבד התפרעויות של אוהדי המארחת, גם על כר הדשא לא חסר עניין, כאשר הקבוצה של יוסי אבוקסיס סיימה עם ניצחון 0:2, לאחר שפסלו לבית"ר שער חוקי.

 

"הרגשתי את האווירה לקראת בית"ר כל השבוע, זה משחק מיוחד", אמר אבוקסיס בסיום. "זו יריבות ספורטיבית, שתי הקבוצות נמצאות בתקופה טובה ושתיהן רצו לנצח. לקח לנו כל כך הרבה זמן להחזיר את הקהל למגרש. היו פה מול ק"ש 6000 צופים. אמרתי לשחקנים בואו לא נאכזב אותם, זה הרגע האמיתי מבחינתם. אני שמח שהם נתנו משחק כדורגל יוצא מן הכלל ולא אכזבו את הקהל הגדול שהגיע. הניצחון הגיע לנו".

 

 

"לא מעניין אותי סיטואציות אחרות. מעניין אותי מה היה במגרש. סכנין הייתה טובה יותר והגיעה להרבה יותר מצבים. היינו יותר נחושים מבית"ר ירושלים, זה מה שמעניין, וזו התוצאה הסופית. גם אם היינו מפסידים, אני הייתי מכוון למקום הרביעי. אפשר לעשות את זה. יש עוד שמונה משחקים. יהיה קשה מאוד. חיפה ורעננה קבוצות טובות, אך כל עוד יש סיכוי בני סכנין תלחם".

 

עמאשה. "השחקנים נותנים מעצמם יותר" (ערן לוף)

 

על וויאם עמאשה: "הוא עשה עבודה מצוינת, כל מי ששיחק היה נפלא. נטרלנו קבוצה מצוינת, שהיא בכושר הכי טובה בליגה. יש לבית"ר ירושלים סגל אדיר והצלחנו לסגור אותם ועל כך מגיע שאפו לשחקנים שלי".

 

עמאשה עצמו הוסיף: "זו הרגשה מצוינת. לא רק אני חזרתי מפציעה, אני ועוד שלושה נכנסו ישר להרכב. אני שמח שנתנו את כל מה שיש לנו, הכי חשוב זה הנקודות ועכשיו אנחנו ממשיכים הלאה. הקבוצה הצליחה, הייתה לי סבלנות. יש שחקנים טובים וזה טוב שהקבוצה רצה. מחליף, לא מחליף, יש שחקנים גדולים ממני שנכנסים מחליפים ונותנים הכל בלי אגו ובלי כלום".

 

אוהדי סכנין. "זה הרגע האמיתי מבחינתם" (ערן לוף)

 

"מגיע לנו לשחק באירופה. התחלנו לא טוב, אך בחודשיים האחרונים מגיע לנו אבל תהיה תחרות עד הסוף". על אבוקסיס: "אני לא יכול לשים את האצבע על השינוי, אבל האווירה השתנתה והשחקנים נותנים מעצמם יותר. המומנטום הגיע לנו בתזמון נכון".

 

על הקהל: "הקבוצה לא הצליחה בשנים האחרונות. אני מבין את הקהל. כשיש הצלחות כולם רוצים להגיע ולבוא לראות אני שמח על כך מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי