ארבייטמן התעמת עם הקהל וזכה לביקורת במועדון

ארבייטמן. עשה תנועה לעבר האוהדים
ארבייטמן. עשה תנועה לעבר האוהדים | צילום: אודי ציטיאט

אחרי עוד הפסד, הלחץ מדבר בהפועל חיפה. יואב כץ: "הכל בסדר, לא נרד"

(גודל טקסט)

הצניחה החופשית ממשיכה: הפועל חיפה פתחה את הפלייאוף התחתון עם עוד הפסד, 2:1 למכבי פתח תקווה, שהותיר אותה מתחת לקו האדום במרחק שלוש נקודות מחוף מבטחים. "קשה להסביר מה קורה לנו, כל מה שניסינו לא הולך. גם הבעלים ניסה לגבש ולהרגיע וכלום לא הולך", אמרו במועדון.

 

הבעלים יואב כץ, שנחת במפתיע בארץ ביום חמישי, צפה בשחקניו ושידר בסיום המשחק אופטימיות כרגיל: "זה לא מה שרצינו לראות, אבל יש לנו עוד שישה משחקים. הכל יהיה בסדר, בוודאות לא נרד". כאשר נשאל על המאמן אלי כהן, שבמאזנו נקודה אחת בלבד מתוך 12 אפשריות, השיב כץ בצורה חד משמעית שכהן הוא מאמנה של הקבוצה עד תום העונה.

 

 

מנסה לשדר רוגע. כץ (אודי ציטיאט)

 

כץ צפוי להישאר בתקופה הקרובה על מנת לעורר את השחקנים. הוא ניסה לנתח את ההפסד כשאמר: "הפסדנו בעקבות שתי טעויות של שני שחקנים בכירים, אני מבטיח שזה לא יחזור על עצמו במשחק הבא, והמחויבות של השחקנים תעלה. אני מדבר עם השחקנים שלי ואנחנו לא רוצים להסתכל על קבוצות אחרות, אלא רק על עצמנו".

 

עימות בין הקהל לבין ארבייטמן ואשתו

במועדון קיימת אכזבה מהחלוץ שלומי ארבייטמן, שלא כבש משחק נוסף, השישי במספר, וספג ביקורת מגורמים במועדון שטענו שהוא מקבל קרדיט יתרה. החלוץ היה מעורב באירוע מכוער, לאחר שהניף יד בתנועת זלזול כלפי האוהדים האדומים שעשו את הדרך לאצטדיון המושבה לאחר השער שספגה קבוצתם.

 

האוהדים לא נותרו חייבים וקיללו אותו בתגובה, דבר שגרר התערבות של אשתו של ארבייטמן. בתגובה לכך, הפנו האוהדים קללות גם כלפיה, אולם יש לציין כי מרבית אוהדי הקבוצה סלדו מהתנהגות זו, הביעו בה תמיכה ואמרו: "חכמים על נשים, בושה וחרפה".

 

הפועל חיפה עדיין מתחת לקו האדום. אמיר אבו ניל בסיום (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי