דו"ח השיפוט: קליימן ספג אבן, מצתים ונעליים

ח'לאילה מנסה להרגיע את הקהל
ח'לאילה מנסה להרגיע את הקהל | צילום: ערן לוף

השוער סונוור 4 פעמים. חשש בסכנין שאירועי בית"ר יעלו באירוח משחק ללא קהל

(גודל טקסט)

בני סכנין הצליחה סוף סוף להשיג את שלוש הנקודות הראשונות שלה העונה מול בית"ר ירושלים ועלתה למקום הרביעי זמנית עם מאזן של 39 נקודות. 0:2 על היריבה המושבעת גרם לחגיגות גדולות וזאת למרות שבצד שוב התרחשו אירועים לא מחמיאים.

 

היו"ר מוחמד אבו יונס התייחס בגלי צה"ל לטענות על יריקות כלפי אלי טביב: "אני נגד זה אבל אלו דברים שקורים. זה פסול, אנחנו רוצים כדורגל נטו. בית"ר מנסים להביא את הדברים למקומות אחרים. אם היינו מרוכזים המשחק היה נגמר בתוצאה גבוהה יותר. אני לא אוהב את ההתבכיינות של בית"ר. פעם זה השופט, פעם זה הקהל. איך הם ניצחו את מכבי חיפה?".

 

 

"זה ניצחון של שלוש נקודות ולא יותר, אם נסתכל על הטבלה נראה שזה הוסיף לנו לא יותר משלו נקודות שצברנו למרות שלניצחון מול בית"ר יש האפקט שלו", התייחס המגן עלי עותמאן אחרי המשחק.

 


אבו יונס עם ח"כ אחמד טיבי ופיראס מוגרבי (ערן לוף)

 

הקבוצה חגגה עם האוהדים שלה ואוהדיה המשיכו לפנטז עד שעות מאוחרות בלילה: "את המשחק הזה אנחנו נותנים לקהל שלנו, כמות אדירה בערך 7-8 אלפים איש הגיעו ולא הפסיקו לתמוך לאורך כל המשחק. נתנו להם אחלה שבוע שייהנו מזה" הוסיף השחקן.

 

אחרי פגרת הנבחרת בני סכנין תפגוש את מכבי חיפה שנאבקת איתם על המקום הרביעי: "נכון שהמשחק מול חיפה חשוב אבל אחריו יש עוד שבעה משחקים חשובים, עם כל הכבוד המשחק הבא לא יכריע, יש עוד הרבה זמן", ציין עותמאן. ולגבי היעדרות אוהדי בית"ר הוסיף: "אני לא מעדיף להתייחס לזה אבל לא חושב ש-200-300 אוהדים של בית"ר יכולים להשפיע".

 

דו"ח שיפוט חמור: חפצים נזרקו לדשא

דו"ח השיפוט של השופט רועי ריינשרייבר היה חמור במיוחד. בדו"ח כתב השופט: "בדקות 20, 29, 34 ו-43 סנוורו אוהדי סכנין את שחקני בית"ר ירושלים. הפניתי את השופט הרביעי גיא ברגר שייגש לכוח האבטחה ויעדכן אותם בנושא".

 

עדות אילמת (ערן לוף)

 

בנוסף לכך השופט לא שכח את השלכת החפצים וכתב: "בדקה ה-40 למשחק ניגש אליי שוער בית"ר ירושלים בוריס קליימן כאשר בידו אבן אשר נזרקה עליו מיציע האוהדים שנמצא מאחוריו. ביקשתי מקפטן סכנין ח'אלד ח'לאילה לגשת לקהל ולהרגיע אותם. פתיחת המחצית השנייה התעכבה בשתי דקות לאחר שנזרקו מצתים ונעליים מיציע אוהדי סכנין לכיוונו של שוער קבוצת בית"ר ירושלים. קפטן בני סכנין השתמש בכריזה כדי להרגיע את האוהדים ויש לציין שבמחצית השנייה לא נרשמו אירועים חריגים".

 

סכנין, אם כן, צפויה לעמוד לדין בפעם הרביעית העונה, והחשש הגדול מבחינתה הוא עונש של אירוח משחק ללא קהל. במקרה שכזה צפוי אובדן הכנסה על סך חצי מיליון ש"ח לפחות. משחק הבית הבא של נציגת המגזר צפוי להתקיים נגד הפועל באר שבע בעוד כחודש, ואצטדיון דוחה צפוי להיות מלא עד אפס מקום. מבחינה מקצועית צפויה פגיעה לא פשוטה במאבק על המקום הרביעי בשל אובדן יתרון הביתיות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי