לוזון לדין: "קרסיקוב דופק אותנו"

|

אלי חכמון ציין בדו"ח השופט את צעקותיו של אבי לוזון. גם בית"ר י-ם ומכבי ת"א לדין

(גודל טקסט)

מאת: מערכת ספורט2    צילום: עדי אבישי

 

 

גם יום רביעי הקרוב, כמעט כמדי שבוע, צפוי להיות עמוס עד מאוד בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל – ובמוקד עמידתו לדין של יו"ר ההתאחדות לשעבר, אבי לוזון.

 

 

דו"ח חמור הוגש על-ידי שופט המשחק בין מכבי פ"ת לבית"ר ירושלים, אלי חכמון שכתב: "עם רדת צוות השיפוט לחדר השופטים, ניגש מר אבי לוזון וצעק על עוזר השופט דני קרסיקוב 'פנדל מול העיניים שלך ואתה יכול לעזור לו. מתחילת העונה פנדל אחד לא נתתם לנו, קרסיקוב אתה כל הזמן דופק אותנו'".

 

כפי שדיווחנו אמש, לטענת לוזון, יו"ר מכבי פתח תקווה בעבר, קבוצתו קופחה פעמיים. גם פנדל שלא נשרק לזכותה וגם הצהוב השני שנשלף לבלם דניאל דימוב. על הפנדל שלא נשרק לזכות בית"ר ירושלים לא היתה ללוזון כל טענה כמובן.

 

עוד נכתב בדו"ח כי בדקה ה-86 נזרקה כוס מלאה במשקה מיציע שאיכלס את אוהדי בית"ר ירושלים על עבר שחקן מכבי פתח תיקווה, כך שגם הקבוצה מהבירה תעמוד לדין. 

 

כמו כן, מכבי תל אביב תעמוד לדין בגין התפרעות אוהדים במשחק בשבת האחרונה מול הפועל חיפה (2:0), אחרי שרימון עשן בצבע ירוק הודלק ביציע אוהדיה עם ירידת השחקנים לחדרי ההלבשה בסיום המשחק.

 

בנוסף, קשר האלופה ניקולה מיטרוביץ' יגיע לבית הדין בעקבות התנהגותו כלפי שופט המשחק, זיו אדלר. מיטרוביץ' יועמד לדין בגין העלבת שופט, לאחר שספג כרטיס צהוב והגיב ב-"Fuck off" ש'זיכה' אותו בכרטיס הצהוב השני והאדום.

 

גם רוני לוי, מאמן מכבי נתניה שהורחק בדקה ה-29 לאחר שהוזהר מספר פעמים על-ידי השופט הרביעי מנשה משיח ולבסוף הורחק מכיוון שיצא מהשטח הטכני, יגיע לבית הדין. גם קבוצתו תתייצב בגין סעיף 'התפרעות אוהדים' לאחר שנזרקה שגית גרעינים מיציע אוהדיה בדקה ה-85 לעברו של הקוון שבתאי נחמיאס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי