סאגת דמארי: עמוס לוזון מול הפועל

|

האדומים לא מוכנים לקחת חלק בתשלום לסוכן שתיווך בהעברת החלוץ לאוסטריה וינה בקיץ

(גודל טקסט)

מאת: אביתר לנג     צילום: Gettyimages

 

עימות חדש וחריף בין הפועל תל אביב למכבי פתח תקוה על רקע עמלת הסוכן של החלוץ עומר דמארי, שנמכר בקיץ לאוסטריה וינה בקיץ תמורת 1.6 מיליון יורו. אמנם הישראלי הספיק לעבור בינתיים לרד בול לייפציג מהבונדסליגה, אך שרידים מהמעבר הראשון טרם נסגרו. 

הסוכן האוסטרי שתיווך בעסקה בקיץ דרש תחילה 10 אחוזי עמלה כנהוג בשוק, אך לאחר מסע שכנועים גדול של עמוס לוזון, הסכים להתפשר ולחלק את הסכום בין הצדדים שנקבע על 100 אלף יורו בלבד.

 

לפני מספר ימים, לטענת אנשי הפועל ת"א, יצר עמוס לוזון קשר עם גורם בכיר בהנהלת האדומים כדי לדרוש את החצי של האדומים בעמלת הסוכן שעומד כביכול על 50 אלף יורו, אולם נתקל בסירוב. בהפועל לא מוכנים לשלם את הכסף.

 

בהנהלת הפועל טוענים שנושא העמלה לא כתוב בשום מקום בחוזה והם אינם אחראים לדברים שנעשו בתקופת חיים רמון. עמוס לוזון אישר את הדברים ואמר לאתר ספורט1: "הסיכום היה עם חיים רמון בשעת המכירה על סכום שנקבע מראש ואני הפכתי עולמות כדי להוריד את הסוכן האוסטרי שדרש יותר כסף. היום הפועל לא מוכנה לשלם את החצי שלה. זאת חוצפה ממדרגה ראשונה והם יצטרכו להתמודד בעצמם מול הסוכן האוסטרי, אם יחליט לתבוע אותם. הסכמים צריך לכבד ומכבי פ"ת כיבדה אותו מול הסוכן. אין כזה דבר שלא משלמים עמלת סוכן, בטח לא במכירות גדולות מהסוג הזה".

כאמור, עומר דמארי נמכר בקיץ לאוסטריה וינה כשכרטיסו היה שייך להפועל תל אביב ומכבי פתח תקוה. מאז הוא הספיק לעבור לרד בול לייפציג מהבונדסליגה השניה, שם הציג יכולת טובה במשחקיו הראשונים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי