"קנדיל לא לוחץ על אלי כהן"

|

גורם בבני סכנין על המאבק בעמדת השוער: "ההחלטות של המאמן הן מקצועיות נטו"

(גודל טקסט)

מאת: אשר גולדברגצילום: ערן לוף

 

שוער בני סכנין, מוחמד קנדיל, לא נכלל אתמול בסגל הקבוצה במשחקה באצטדיון בלומפילד נגד מכבי תל אביב (2:0). קנדיל סבל בבוקר המשחק מחום גבוה, אושפז בבית החולים בנהריה ואובחן שהוא סובל מדלקת ריאות.

 

קנדיל היה עד לפני חודש וחצי השוער הראשון של קבוצתו תחת המאמן גיא לוי. עם זאת, מאז שנפצע בידו הוא איבד את המקום בהרכב לרן קדוש ותחת אלי כהן הפך לשוער מחליף. במקביל מבקשים בקבוצה להחתים את קדוש על חוזה לעונה הבאה.

 

בקבוצה הכחישו כי קיים לחץ על המאמן אלי כהן לתת לקנדיל את חולצת ההרכב הראשון במקומו של קדוש, המגלה יכולת טובה באימונים ובמשחקים. "אין שום לחץ של מוחמד קנדיל או של גורמים במועדון על המאמן לתת לו לשחק", אמר גורם במועדון, "קנדיל הבהיר כי הוא מוכן לתחרות על חולצת השוער הראשון. ההחלטות של המאמן הן מקצועיות נטו וכולם במועדון מקבלים אותם".

 

בשבת תארח בני סכנין באצטדיון דוחא את הפועל רעננה. להרכב ישוב המגן עלי עותמן לאחר עונש הרחקה, אך הקפטן חאלד חליילה הפצוע בספק רב. בקבוצה הבהירו כי מכבי תל אביב קבוצה חזקה ומה שנדמה היה כהתבטלות נגדה רחוק מלהיות האמת. "אם ננצח את הפועל רעננה, נעשה צעד גדול להישאר בליגת העל", אמר גורם בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי