"הכל כן, רק לא מכבי תל אביב"

|

בהפועל ב"ש מצפים להגרלת חצי גמר הגביע ב-18:00 ולא רוצים לפגוש את האלופה

(גודל טקסט)

מאת: אביתר לנג      צילום: עדי אבישי

בהפועל ב"ש מתוחים מאד לקראת הגרלת חצי גמר גביע המדינה שתיערך הערב בשעה 18:00 במשרדי ההתאחדות לכדורגל. אלונה ברקת ואלישע לוי מקווים להגרלה נוחה שתביא לאדומים מהנגב סיכוי גבוה יותר להגיע לפחות לגמר הגביע ואולי לסיים את העונה עם תואר. " הכל בא בחשבון, רק לא מכבי תל-אביב. אנחנו חייבים להגיע לגמר כי זה יעשה טוב מאד למועדון", אמרו בב"ש לקראת ההגרלה.

החלוץ, שלומי ארבייטמן, ממשיך להתלונן על כאבים ברגלו והוא בספק גדול למשחק מול בני סכנין ביום ראשון הקרוב. גם אובידיו חובאן, הקשר האחורי הרומני, התלונן על כאבים בשריר הירך האחורי ובקבוצה ממתינים לראות כיצד ירגיש לקראת סוף השבוע.

אלישע לוי מתכנן מספר שינויים לקראת משחק הליגה הקרוב, כאשר מאור מליקסון ישלם את מחיר יכולתו החלשה במחזורים האחרונים ויירד לספסל. את מקומו עשוי לתפוס סיראז' נאסר, שהיה טוב אחרי שנכנס כמחליף בחלק האחרון של התיקו מול הפועל חיפה והביא את רוח השינוי.

רועי גורדנה צפוי להישאר על הספסל כשאלישע לוי יעבור למערך של שני חלוצים, כאשר לצידו של אליניב ברדה יצוות דובב גבאי, מבקיע שער השיוויון בשבת, שנמצא בכושר נהדר ויקבל ככל הנראה את הקרדיט ממאמנו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי