הנהלת בית"ר נגד האוהדים

|

המועדון יממן אבטחה ביציע במשחקי חוץ. סגל חסר מול הפועל פ"ת (ש', ספ'2, 19:15)

(גודל טקסט)

מאת: אשר גולדברג     צילום: עדי אבישי

בית"ר ירושלים תצא מחר (שבת) לאצטדיון המושבה בפעם השנייה בתוך שבוע, כשיפגשו את הפועל פתח תקווה של האקס, מנחם קורצקי. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ ספורט2 ב-19:15.

בקבוצה לא מתכוונים לדבר על המשחק כאל מפגש נגד המאמן מנחם קורצקי, אבל אחד משחקני הקבוצה הסכים לומר: "מנחם מאמן מעולה, וכולנו מאחלים לו הצלחה עם הפועל פתח תקווה, לאחר המשחק נגד בית"ר ירושלים. האמירה שהוא מכיר אותנו מוכרת, אבל זה לא ישפיע".

המועדון יממן כבר ממחר ובכל משחקי החוץ, מספר מאבטחים ומצלמות אבטחה בתוך יציעי קהל האוהדים של הקבוצה כדי למגר כל תופעה של השלכת חפצים לשדה המשחק וקריאות גזעניות. אוהד או יותר אשר ייתפסו כשהם משליכים חפצים או פוצחים בקריאה גזענית יטופלו על ידי המשטרה. "לא ניתן יד לכמה עשבים שוטים לפגוע במאמצי המועדון ולגרום לנזק כלכלי שהעליות הגבוהות הבלתי נתפסות עד כה ובוודאי שלא לגרום נזק תדמיתי עצום למועדון, לבעלים ולרוב לקהל האוהדים הנפלא שלנו. הבה לא ניתן הזדמנות לכל מיני גורמים אשר פועלים משיקולים זרים, אשר מעוניינים לפגוע ולהכפיש את המועדון את האוהדים שלנו, מבחינתנו קריאה גזענית אינה מופנת רק לבני מיעוטים, אלא גם כלפי בני עמנו כפי שקורה במקומות אחרים ודברים כאלו מתמסמסים להם כלא היו. לכן אפשר וראוי להוכיח את עוצמתו וטיבו של הקהל בעידוד ותמיכה בקבוצה בלבד".

אוהדי בית"ר. תשומת לב מיוחדת

טל כחילה יפתח במקומו של זאב חיימוביץ' שנפצע ולא יהיה בסגל. גם הקפטן, אופיר קריאף, לא התאושש מהפציעה ולא מתוכנן לשחק, שלומי אזולאי יחליף אותו. המאמן גיא לוי אמור לתת לראשונה מאז שהגיע את חולצת ההרכב הפותח ללידור כהן בעדיפות על עומר אצילי ודני פרדה. בקו הקדמי ישחקו ליביו אנטל ואציק כהן, כשעל הספסל ימתין להזדמנות, תומר סוויסה.

המאמן גיא לוי קיים שיחות אישיות ובאספה הקבוצתית הבהיר כי המקום בפלייאוף העליון אינו בר השגה בדיבורים לתקשורת, הוא עובר דרך חיבור ומאמץ קבוצתי על כר הדשא. לוי ביקש לשים לב לחלוצי פתח תקווה עומרי אלטמן ושחר הירש המסוכנים בהתקפות המעבר המתפרצות המהירות שלהם. בקבוצה צופים ל-6,000 אוהדים שיתמכו בהם ביציעי אצטדיון המושבה. 

ההרכב המשוער: בוריס קלימן, אלי דסה, ססאר ארסו, טל כחילה, דושאן מאטוביץ', קלאודומיר פריירה, שלומי אזולאי, חנן ממן, לידור כהן, ליביו אנטל, איציק כהן.‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי