חיפה תציע לבוקולי תפקיד ניהולי

|

הקשר הוותיק שוקל לפרוש בסיום העונה וצפוי להתמנות למנהל הקבוצה במקום אדורם קייסי

(גודל טקסט)

מאת: אביתר לנג   צילום: עדי אבישי

 

מכבי חיפה תציע בסיום העונה לקשר גוסטבו בוקולי לשמש בתפקיד מנהל הקבוצה במקומו של אדורם קייסי שביקש לעזוב. זה לא חדש שהברזילאי הבהיר בפורומים פנימיים כי הוא מעוניין לפרוש בסיום העונה הנוכחית, בכפוף לתפקיד שיינתן לו במועדון.

הירוקים כיוונו תחילה את בוקולי לתפקיד במחלקת הנוער של הקבוצה, אולם בשבוע האחרון בעקבות מספר שיחות שביצעה ההנהלה עם שחקנים וגורמים נוספים במערכת, נשקלת האפשרות לשים את הקשר, שאהוב על שחקני חיפה, בתפקיד האולטימטיבי עבורו לדעת רבים: מנהל הקבוצה. "אין ספק שגוסטבו היום ראוי לתפקיד הזה יותר מכולם, כל עוד אדורם לא רוצה בו", אמר היום שחקן בכיר במועדון ששמע על האפשרות והוסיף: "אדורם עושה עבודה מצוינת ומחובר לשחקנים, ואם בוקולי יכנס לנעליים שלו כולם ירוויחו".

 

בחיפה מתכוננים למשחק המסקרן מול הפועל תל אביב בשבוע הבא, כאשר העובדה שיתקיים באצטדיון בלומפילד, בו הבריקו הירוקים ב-0:5 על אשדוד בשבת האחרונה, מעודד מאד הצוות המקצועי והשחקנים.

 

השוער ולדימיר סטוייקוביץ' והבלם אברהאם פאז, לא יהיו נוכחים ביומיים הקרובים באימוני הקבוצה בשל סיבות אישיות ובאישורו של המאמן מרקו בלבול. השניים צפויים להצטרף לאימונים ביום חמישי לקראת ההכנות המסכמות לפני הפועל ת"א.

בתוך כך, המועדון יערוך הגרלה בין מנויי הקבוצה לרכישת כרטיסים למשחק הליגה מול הפועל תל אביב ביום שני הבא (20:55) בבלומפילד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי