"תתחילו להתאמן כמו שצריך"

|

רוני לוי כמעט פוצץ את אימונה של מכבי נתניה: "נראים כאילו עלה לכם האף למעלה"

(גודל טקסט)

מאת: אביתר לנג     צילום: עדי אבישי

 

רוני לוי לא נותן להצלחה של מכבי נתניה לעלות לשחקניו לראש. היום זעם המאמן על חניכיו וכמעט פוצץ את האימון. "אתם מתאמנים כאילו עלה לכם האף למעלה", נזק לוי, "תיזהרו ותתחילו להתאמן כמו שצריך. בסך הכל עשינו ארבעה משחקים טובים, אני לא רוצה לחשוב איך תתאמנו אם נעשה עשרה טובים. תתאפסו ותחשבו טוב-טוב על המשחק בשבת מול רעננה".

 

 

נתניה תיאלץ להסתדר מול הקבוצה של חיים סילבס ללא הכוכב הכי גדול של הקבוצה, לארי קאיודה, שספג את הצהוב החמישי שלו וייעדר. מי שיצטרך להיכנס לנעליו של החלוץ הניגרי הוא ככל הנראה אור ברוך, כאשר גם אופציית דיא סבע נלקחת בחשבון. סבע אמור ככל הנראה לפתוח בהרכב הראשון כאשר במידה שלוי יבחר להרכיב את ברוך בחוד, סבע צפוי לפתוח על חשבונו של רן רול או עומר פרץ.

 

"הרווחנו את הציפיות מאיתנו בזכות העבודה הקשה של השחקנים", אמר לוי בראיון עוד לפני האימון, "אנחנו צריכים לדעת להמשיך ולהתמיד. אני עדיין עם הרגליים על הקרקע ויודע שאנחנו צריכים להיזהר מירידה. כל משחק מבחינתנו הוא קריטי". על החשש מפני ירידת מתח של השחקנים לאחר המשחק ביום ראשון אמר המאמן: "באופן טבעי, אחרי פיק מול מכבי ת"א יש אולי לחלק מסוים ירידת מתח שלא צריכה להיות. אני אשתדל לשמור שהמתח יהיה בריא ושתהיה רצינות לקראת המשחק הקרוב והשחקנים יהיו עם הרגליים על הקרקע".

 

על היריבה בשבת: "רעננה הוכיחה השנה שהיא קבוצה מאוד טקטית ומאורגנת, שספגה הכי מעט שערים כמו מכבי ת"א. כמובן שיש להם שחקנים עם יכולות אישיות כמו אנתוני ווקאמה, ממאדו צ'אם, סער בנבנישתי, שובל גוזלן ועוד הרבה שחקנים טובים מאוד, כך שאנחנו מתייחסים אליהם בשיא הרצינות והמוכנות".

 

המאמן גם קרא לקהל לבוא לתמוך: "מדובר במשחק מפתח נגד יריבה חזקה שנמצאת בתקופה מצוינת. מדובר במשחק בעל משמעות גדולה לגבי העתיד שלנו העונה. תמיכת הקהל חשובה לנו מאוד, מאחר ויש לה משמעות ברורה עבור הקבוצה. ראינו את כמות האוהדים הגדולה שהגיעה למשחקי הבית האחרונים ואף במשחק החוץ מול הפועל פ"ת. יש להם חלק בלתי נפרד מהתאוששות הקבוצה בתקופה האחרונה. אני מקווה מאוד שהאוהדים שלנו יגיעו למרות שמדובר במשחק חוץ על הנייר ונמשיך להרגיש באצטדיון בנתניה בבית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי