Sport1 Banner

אמברוז מאשדוד לסלטיק

התמונה הוסרה | מערכת ספורט1

ראשי סלטיק הודיעו לג'קי בן זקן: מוכנים לשלם עבור הקשר הניגרי מיליון פאונד. מקרייב יגיע בשבוע הבא לאשדוד ויחתום על חוזהו

(גודל טקסט)

 

מאת: דורון בר   צילום: עדי אבישי

 

ניר ביטון לא לבד. שחקן נוסף של מ.ס. אשדוד, הקשר הניגרי אפה אמברוז, אמור לעבור בשבוע הבא לשורות אלופת סקוטלנד, סלטיק.

 

היום, שלחו ראשי סלטיק הצעה לג'קי בן זקן ועל פיה הם מוכנים לשלם מיליון פאונד עבור השחקן המצטיין ששייך גם לסגל נבחרת ניגריה.

 

ניר ביטון, שוהה עם אלופת אנגליה, מנצ'סטר סיטי, בסין וההחלטה לגביו תיקבע בשבוע הבא.

 

ביום ראשון יגיע לאשדוד החלוץ הבולגרי דימיטר מקרייב, שיחתום על חוזה בקבוצה.

 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי