"בעלי אינטרס רוצים לחבל ברצון למציאת רוכש"

העלויות שלו גבוהות להפועל?
העלויות שלו גבוהות להפועל? | עדי אבישי

בהפועל מכחישים פרסומים על מציאת בעל בית חדש. ביטון וסאשה יעזבו?

(גודל טקסט)

"גורמים אינטרסנטיים מנסים מידי יום לחבל במאמצים למציאת רוכש", כך אמרו היום גורמים בהפועל ת"א בתגובה למספר פרסומים אודות שמות של אנשי הכסקים המתקשרים לכאורה להתעניינות ברכישת המועדון.

בינתיים, מאחורי הקלעים, נמשכת העבודה להקמת התשתית הניהולית-מקצועית החדשה כאשר אמיר כבירי עוסק בעניינים הכלכליים ובהעברת הזכויות של חיים רמון לידיו ובמקביל, עדי קריספין פועל נמרצות בפן המקצועי מול הצוות הספרדי שיאמן את הקבוצה בעונה הבאה ומול סוכני שחקנים בישראל.

בקבוצה טוענים כי הסיכויים שדודו ביטון וסאשה לוקאס ימשיכו בעונה הבאה בהפועל נמוכים לאור העלות הכספית הגדולה שאינה עומדת עם יכולות המועדון וכבר ישנם ניסונות למצוא מחליפים לשניים.

בהפועל החליטו כי לפחות שניים מבין חמשת הזרים יהיו כאלו ששיחקו בישראל קודם לכן כאשר ההשערה היא שסזאר מדניונדו, המאמן הספרדי הנכנס, עשוי להביא איתו שלושה זרים, חלקם ספרדים, אחריהם עוקב לאחרונה.

בהפועל החליטו לסיים את ההתקשרות עם מאמן השוערים יום-טוב טליאס ולהחזיר לתפקיד את מאמן השוערים גבי בורשטיין בעונה הבאה. גם מנהל הקבוצה, מורדי דדון, שהיה על סף פיטורים, לא ימשיך בעונה הבאה ככל הנראה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי