משחק על עונה שלמה: הפועל פ"ת מול עכו

קורצקי. מתכנן שינויים בהרכב
קורצקי. מתכנן שינויים בהרכב | צילום: עדי אבישי

קרב תחתית לוהט במושבה: המארחת מנסה להכשיר את טוקורה, האורחת את האדזיץ'

(גודל טקסט)

משחקי המחזור ה–30 בפלייאוף התחתון יפתחו מחר (שבת) במשחק תחתית לוהט באצטדיון המושבה כשהפועל פתח תקווה תארח את הפועל עכו (15:15, ישיר בספורט1 וב-HD).

 

הפועל פ"ת במקום ה-12, מעל הקו האדום עם 26 נקודות ורק הפרש שערים טוב יותר מפריד בינה להפועל עכו שבמקום ה-13. במלאבס פועלים לגיוס אוהדים למשחק ומצפים שכ-4,000 אוהדים יגיעו לתמוך בשחקנים. מחירי הכרטיסים הוזלו לשם כך ובקופה יעלו 30 שקלים בלבד. שחקן בקבוצה אמר: "את חשיבות המשחק כולם יודעים. מלחמת עולם. המשחק על 900 נקודות"

 

 

בקבוצה פועלים להכשיר את הבלם מייקל טוקורה הפצוע כדי שיוכל לשחק ובכול מקרה המאמן מנחם קורצקי תרגל באימונים במקומו את עודד גביש.

 

בנוסף, קורצקי תרגל בהרכב את דור חוגי שנכנס בשבוע שעבר כמחליף נגד הפועל תל אביב והיה מהגורמים למהפך ולניצחון 1:2 בבלומפילד. בין הקורות ימשיך לשחק אוראל כהן במקומו של הוותיק קאלה דרשלר. המערך שתרגל מנחם קורצקי כלל שמירה הדוקה על החלוץ יובל אבידור המהיר. המגן קובי מוסא אמר לחבריו כי המשחק הזה הוא משחק על עונה שלמה.

 

בהפועל פ"ת חוגגים בימים אלה את הזכייה הראשונה של הקבוצה בתואר אליפות ב -1955, במלאת 60 שנה לאירוע בו הובילו המאמן משה וארון ושחקניו יעקב ויסוקר, אורי קרני, מולא סגל, ראובן יפת, ג'רי חלדי, בועז קופמן ונחום סטלמך את המועדון לאליפות.

 

הרכב משוער: אוראל כהן, קובי מוסא, אורי פאסו, מייקל טוקורה (עודד גביש), עמירן שקלים, חסן אבו זייד, גל אראל, דור חוגי (גיא דיין), עומרי אלטמן, שחר הירש.

 

הפועל עכו: האדזיץ' ומשען בספק

 

בהפועל עכו יצאו היום לבית מלון במרכז הארץ כאשר את האימון המסכם יעבירו במגרש האימונים הסמוך לאיצטדיון רמת גן. לאור העובדה שהמשחק בפתח תקווה מתקיים בשעה מוקדמת, בקבוצה החליטו להעביר את הלילה במלון ברמת גן. לקראת מפגש התחתית הלוהט אמרו בקבוצה: "המשחק הוא משחק קריטי עבורנו ונבוא לנצח, אבל גם אם חלילה יסתיים בתיקו זו לא תהיה תוצאה כזו רעה עבורנו כי היריבות שלנו להישרדות, הפועל חיפה ואשדוד וכן הפועל פתח תקווה ישחקו בינן לבין עצמן עד סיום העונה בזמן שאנחנו נשחק נגד רעננה, סכנין ונתניה שהבטיחו הישארות".

 

יחד עם זאת, שחקן במועדון הבהיר את הדבר הכי קריטי עבורם: "הדבר שהכי חשוב לנו זה רק לא להפסיד וכמובן שניתן את הכל כדי לצאת עם שלוש נקודות". ההתלבטות היחידה של שלומי דורה מגיעה בגזרת המגן הימני כאשר שניר משען שסובל ממתיחה ערך אמנם אימון מלא אך ספק אם ישותף, כאשר דורה מתלבט בינו לבין אמייה טגה. ככל הנראה העדיפות תלך לכיוון טגה כאשר את חוליית ההגנה ישלימו, אדי גוטליב שחוזר מצהובים, מושיקו מישאלוף ובורחל. בקישור יוסי דורה, פאפאדופולוס ויובאנוביץ צפויים להמשיך לקבל את הקרדיט כמו גם החוליה הקדמית שמונה את אחמד קאסום, אמיר אבו ניל ויובל אבידור. 

 

בקבוצה קראו לאוהדים להגיע לאיצטדיון ולרשות האוהדים יעמדו אוטובוסים של המועדון. המאמן שלומי דורה ימשיך היום ומחר בסבב שיחות האישיות עם שחקניו ולהחדיר בהם את הביטחון ביכולתם לנצח.

 

יושב ראש הפועל עכו, רוני פרטוש, אמר לכתבנו משה איצקוביץ': "המשחק מול הפועל פתח תקווה הוא כמו משחק על ארבע נקודות, אם נפסיד בו אנחנו עלולים למצוא את עצמנו בבעיה. הפועל פתח תקווה מובילה עלינו בהפרש שערים ואם לא נדע לנצל את המשחק, פתח תקווה תהיה תלויה בעיקר בעצמה. מי שחושב שהשעה טובה לנו, טועה. אנחנו נפגעים מכל הסיפור. הפועל חיפה תשחק אחרינו והיא תהיה מודעת לתוצאה, בשלב כזה של העונה המשחקים צריכים להיות בשעה אחידה".

 

הרכב משוער: דודו גורש, שניר משען, בראניסלב יובנוביץ', אדי גוטליב, דניאל בורחל, יוסי דורה, מושיקו מישאלוב, יאניס פאפאדופולוס, אחמד קסום (אמיר האדז'יץ'), אמיר אבו ניל, יובל אבידור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי