פרץ, איינבינדר ובן הרוש בהרכב מכבי ת"א

דור פרץ. צפוי להחליף את גרסיה
דור פרץ. צפוי להחליף את גרסיה | צילום: עדי אבישי

גארסיה, זיו ומיטרוביץ' יחכו על הספסל במשחק החוץ במושבה מול מכבי פ"ת

(גודל טקסט)

דריכות גבוהה במכבי תל אביב לקראת משחק החוץ מחר באצטדיון המושבה נגד מכבי פתח תקווה (19:45, ישיר בספורט1 וב-HD).

 

לאחר המשחק יוצאת מכבי תל אביב למשחק באצטדיון טדי בחצי גמר גביע המדינה נגד מכבי אח"י נצרת (רביעי, 20:30) ולאחר מכן שני משחקים נוספים מחוץ לבלומפילד נגד מכבי חיפה והפועל באר שבע. המאמן פאקו אייסטרייאן הסביר לשחקנים את חשיבות המשחק נגד מכבי פתח תקווה, כמו משקלו של ניצחון מחר לקראת משימת גביע המדינה מבחינת המוראל והביטחון.

 

 

מכבי תל אביב תזכה מחר לעידוד קולני ביציעים מכ-5,500 אוהדים שיצבעו בצהוב את היציעים. כזכור, במשחק הקודם בין השתיים החרימו הצהובים את המשחק בעקבות מחירי הכרטיסים, אך אלה הוזלו הפעם ובקופה ימכרו ב-50 שקלים בלבד.

 

שחקני מכבי ת"א חוגגים במפגש הקודם במושבה. האוהדים מת"א יגיעו כרגיל (אסף קליגר)

 

המאמן פאקו אייסטרייאן לא תרגל כהרגלו את ההרכב למשחק והשחקנים ישמעו מי פותח רק בחדר ההלבשה בפתח תקווה. מחוץ לסגל יהיו ברק יצחקי וגילי ורמוט הפצועים. נראה כי מההרכב ייעדר גם הבלם הספרדי קרלוס גרסיה הסוחב פציעה בקרסולו והכוונה היא לאפשר לו מנוחה נוספת, כשדור פרץ יהיה הבלם לצידו של איתן טיבי.

 

 שני שינויים נוספים יהיו בהרכב כשעומרי בן הרוש מועמד לעמדת המגן השמאלי על חשבונו של יואב זיו וגם דן איינבינדר בכוננות במקומו של ניקולה מיטרוביץ'.

 

 

 

הרכב : חואן פאבלו, שרן ייני, איתן טיבי, דור פרץ  עומרי בן הרוש גל אלברמן, דן איינבינדר, נוסא איגיבור, ערן זהבי, דור מיכה, טל בן חיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי