גולדהאר הרחיב את סמכויותיו של מרטין ביין

ביין. סמכויות מוגדלות
ביין. סמכויות מוגדלות | צילום: עדי אבישי

על פי החלטת הבעלים, כעת קרויף חייב לדווח למנכ"ל בכל נושא מקצועי במועדון

(גודל טקסט)

הבעלים מיץ' גולדהאר הרחיב את סמכויותיו של מרטין ביין וכעת הוא האיש המרכזי המופקד על הכנות מכבי תל אביב לעונה הבאה. בראש סדר העדיפויות ניצבת ההכנה ובניית קבוצה להתמודדות על מקום בשלב הבתים בליגת האלופות.

 

המנג'ר המקצועי ג'ורדי קרוייף אשר ממתין להודעתו של מיץ' גולדהאר על המשך דרכו, לאחר שקיבל את התנאים המוקדמים של הבעלים, חייב מעכשיו לדיווח מלא וקיום דיון עם ביין בכל נושא של רכש שחקנים ישראלי או זרים המתוכננים לקיץ הקרוב. בניגוד למנכ"ל הקודם ג'ק אנגלידיס שהיה איש עבודה שלא הבין בכדורגל עצמו, מחליפו מרטין ביין נחשב למוערך שמכיר מצוין את הכדורגל האירופי והעולמי והגיע לקריית שלום בבחירה מקצועית של הגולדהאר.

 

 

במכבי תל אביב ממתינים לשינויים עד להחלטה בנושא המשך דרכו, כן או לא של המאמן הבסקי פאקו אייסטריאן. גולדהאר ממתין לחוות הדעת של קרויף על המאמן, מינוי אישי של ההולנדי, כדי שההכנות לעונה הבאה יצאו לדרך. גורם המקורב למועדון טוען כי הבעלים הבטיח להודיע על פניה של הצהובים לעונה הבאה עד אמצע חודש מאי ואולי אף קודם לכן.

 

בנושא השחקנים הישראלים שמכבי תל אביב סימנה נמצאים אחמד עאבד, עודד אלקיים, איל משומר, אדי גוטליב, אופיר מרציאנו ואלי דסה. בנושא עאבד, חלוץ הפועל קריית שמונה, יש כוונה מקצועית במידה ויירכש לנסות ולהפוך אותו לתפקיד המגן הימני, אחד המחליפים לקפטן שרן ייני שעוזב לוויטסה ארנהיים ההולנדית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי