בן בסט בחוד, יואב זיו ב-11

| עדי אבישי

פאקו הפתיע: המגן יחליף את בן הרוש. סוארס יתופקד כקשר אחורי בב"ש

(גודל טקסט)

מאת: מתי בן חיים   צילום: עדי אבישי

 

קרלוס גארסיה יפתח במרכז ההגנה, נוסא איגייבור בחוליית הקישור – אלו הן שתי העמדות היחידות שלא היו סגורות אצל מאמן מכבי ת"א, פאקו אייסטראן, לקראת "משחק העונה" הערב (שני) ב-20:55 בבלומפילד, שבו תארח האלופה את סגניתה הפועל ב"ש. הבאסקי הפתיע ויפתח גם עם עדן בן בסט במקומו של טל בן חיים בחוד ואילו יואב זיו יפתח כמגן שמאלי.

 

 

הקשר גילי ורמוט והחלוץ ברק יצחקי מחוץ לתכניות המשחק של אייסטראן בשל פציעות. לעומתם יחזור השבדי ראדה פריצה לסגל שממנו נעדר מאז הניצחון 0:2 בדרבי מול הפועל ת"א לפני כחודשיים.

 

פאיוביץ' מול זהבי. בפעם הקודמת זה נגמר ב-0:0 (עדי אבישי)

 

במסיבת העיתונאים השבועית שמקיימים הצהובים, אמר פריצה: "אני מרגיש טוב עכשיו. כמו שחקן חדש. קשה לי להסביר על הפציעה. זה החל בשריר בבטן ונמשך במקום אחר. היו לי כאבים והיה לי קשה. התאמנתי לבד במשך שישה שבועות, לא הורשתי לרוץ או לגעת בכדור, אבל עבדתי קשה כדי לחזור ואני מרגיש שהשתפרתי מאוד".

 

המאמן אייטסראן ציין לקראת המשחק: "הפועל באר שבע נאבקת על האליפות. שני המפגשים שהיו לנו נגדה, היו קשים. אני מצפה שזה מה שיקרה גם הפעם. צריכים להיות מוכנים לניצחונות, אבל גם להפסדים. אנחנו חייבים להמשיך כמו שאנחנו. לבאר שבע יש שחקנים טובים בחלק האחורי והקדמי. זוהי קבוצה קשה". בתשובה לשאלה האם ניצחון יבטיח את התואר, השיב המאמן הבאסקי: "אין דבר כזה. בוולנסיה סגרנו פער של 14 נקודות. צריך תמיד להמשיך קדימה ולא להוריד את הרגל מהגז".

 

הרכב מכבי ת"א: חואן קולינאס, שרן ייני, איתן טיבי, קרלוס גארסיה, יואב זיו, גל אלברמן, ניקולה מיטרוביץ', נוסא איגייבור, דור מיכה, ערן זהבי, עדן בן בסט.

 

סוארס בקישור, גבאי בחוד

 

הפועל ב"ש, שניצחה בשני משחקיה האחרונים ולא ספגה בהם שערים, תתייצב למשחק ללא המגן הימני בן ביטון, שמרצה עונש הרחקה בעקבות הכרטיס האדום השלישי העונה שהונף לחובתו, וללא הקשר הרומני אובידיו הובאן, שצבר חמישה כרטיסים צהובים. 

 

דובב גבאי. ימצא את הרשת? (דני מרון)

 

את מקומו של ביטון ימלא דור מלול, שמקבל עדיפות על פני אביתר אילוז הוותיק ששותף העונה רק בארבעה משחקי ליגה. מלול קיבל שבחים ממאמנו אלישע לוי על היכולת שהציג מול מכבי פ"ת (0:3). את העמדה של הובאן ימלא וויליאם סוארס שיוסט לחוליית הקישור. רועי גורדנה, שבבאר שבע לא מסתירים את שביעות הרצון ממנו הן כשחקן והן מבחינה חברתית, יעלה מהספסל במקרה זה.

 

דובב גבאי צפוי להיות בין 11 הראשונים של אלישע לוי. גבאי ישתף פעולה בחלק הקדמי עם אליניב ברדה. מלך שערי הקבוצה ומלך השערים מבין כל השחקנים הפעילים, שלומי ארבייטמן (86 לעומת 85 של ערן זהבי), ישמע את שריקת הפתיחה מספסל המחליפים.

 

"יצאנו לפגרה במומנטום טוב מאוד ואני מתכוון לא רק לתוצאות במשחקים, אלא גם לרמת המשחק, אבל המומנטום נעצר וזה לא הכי טוב מבחינתנו. העונה לא חזרנו טוב מפגרות ואני מקווה שהפעם זה ישתנה. אם ננצח זו תהיה הצהרת כוונות רצינית", אמר לוי לקראת המשחק.

 

הרכב הפועל ב"ש: אוסטין אג'ידה, דור מלול, לואי טאהה, טומיסלאב פאיוביץ', אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, ג'ון אוגו, מאור מליקסון, מאור בוזגלו, אליניב ברדה, דובב גבאי.

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי