קנדיל עשוי לחזור בקרוב להרכב

| עדי אבישי

השוער יתוגמל על היכולת הטובה שהוא מפגין באימונים. רן קדוש מבוקש בבני יהודה

(גודל טקסט)

מאת: אשר גולדברג          צילום: עדי אבישי

 

בני סכנין ממשיכה לתכנן את העונה הבאה ובקבוצה ייפגשו בתוך שבועיים עם המאמן אלי כהן בנושא המשך עבודתו. כמו כן, בפגישה יועלה נושא המשך דרכם של מספר שחקנים, כאשר השם הכי חם יהיה כמובן של השוער מוחמד קנדיל.

 

 

השוער מגלה רצינות רבה באימונים מאז עונש ההשעיה ושיחת הבירור שערך עם המאמן וחברי ההנהלה, וכבר באחד המשחקים הקרובים הוא עשוי לחזור לעמוד בין הקורות. רן קדוש אמור לקבל בימים הקרובים הצעה להארכת חוזה, כאשר גם בני יהודה, מובילת הליגה הלאומית, מעוניינת בשירותיו לעונה הבאה בליגת העל.

 

הבלם איציק כהן סובל מפציעה ולא ישחק בשבת נגד הפועל פתח תקווה, משחק ממנו ייעדר גם מוחמד כליבאת. מלך שערי הקבוצה, מוחמד גאדיר, יישב ביציע בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים ובמקומו ישחק איסמעיל ריאן.

 

החלוץ המצטיין פיראס מוגרבי מבוקש לעונה הבאה על ידי הפועל באר שבע והפועל קריית שמונה. בנושא גאדיר ממתינים בסכנין להחלטת מכבי חיפה אם להחזירו לסגל הקבוצה בעונה הבאה. החלוץ כבר הודיע לראשי בני סכנין כי הוא מעדיף לנסות פעם נוספת לצאת לליגה אירופית ונציגיו בוחנים הצעות שונות בבלגיה וברומניה.

 

בנושא אברהם פאס המושאל למכבי חיפה, הבהירו בסכנין כי הבלם ימשיך בשורות הירוקים אם יחליטו שם על המשך השאלתו בעונה הבאה. בסכנין רוצים את הבלם דקל קינן ואת הקשר עדי קונסטנטינוס מהפועל עכו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי