קאלה שוב על הספסל מול הפועל ת"א

| עדי אבישי

קורצקי ייתן אשראי לאוראל כהן הצעיר מול האדומים (שבת, ספורט1, 17:20)

(גודל טקסט)

הפועל פתח תקווה תצא מחר (שבת, שידור חי בספורט1 ב-17:20) לאצטדיון בלומפילד למפגש נגד הפועל תל אביב, לאחר שישה מחזורים בהם לא ניצחה.

 

הקבוצה במקום ה-12 עם 23 נקודות כשרק עונש הורדת 6 הנקודות על ידי פיפ"א לקבוצת מ.ס.אשדוד מציבים את שחקני מלאבס מעל הקו האדום. במהלך אימוני הקבוצה התבקשו האוהדים שלא להפגין נגד המאמן והשחקנים ולאפשר לצוות המקצועי בראשותו של מנחם קורצקי להכין את הקבוצה בלי לחץ למשחק הקשה בבלומפילד.

 

 

מהמשחק יעדר המגן בן תורג'מן בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. בין הקורות ימשיך אוראל כהן על חשבונו של קאלה דרשלר שהחמיץ את רוב אימוני השבוע בשל מחלה. באימונים תורגל חסן אבו זייד שלא שיחק בשבוע שעבר נגד בני סכנין על חשבונו של לירוי צעירי או גיא דיין.

 

ממשיך להאמין בשוער השני שלו. קורצקי (עדי אבישי)

 

הבלם עודד גביש שהחלים מפציעה יישב על הספסל ובמקומו ימשיך במרכז ההגנה מייל טוקורה. קורצקי שוחח עם עודד גביש והסביר לו את הסיבה המקצועית למהלך. רק כ-400 אוהדים אמורים ללוות ולעודד את הקבוצה בבלומפילד.

 

ההרכב המשוער: אוראל כהן, קובי מוסא, אורי פסו, מייקל טוקורה, עמירן שקלים, גל אראל, חסן אבו זייד, לירוי צעירי (גיא דיין), מירקו אורמוש, עומרי אלטמן, שחר הירש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי