דוידוב: "נגד הפועל חיפה הקהל יתמוך בנו"

דוידוב. משחק למרות פציעה
דוידוב. משחק למרות פציעה | צילום: עדי אבישי

קשר מ.ס אשדוד, שמשחק עם קרע במניסקוס, פנה לאוהדים: "מאמין בכם"

(גודל טקסט)

בתחילת העונה היה אלכסנדר דוידוב השחקן המוביל של קבוצת מ.ס.אשדוד. המאמן ניר קלינגר נתן לו את ההובלה ואת המנהיגות במגרש, ודוידוב השיב ביכולת מרשימה ונתן תקווה לפלייאוף העליון לבעלים ג'קי בן זקן.

 

מאז המחזור ה-15, דוידוב נעלם מכר הדשא, משחקיו הפכו לפושרים ובהתאם החלה הנפילה של מ.ס.אשדוד שלא ניצחה ב-11 משחקיה האחרונים.

 

 

מאמן הקבוצה ניר קלינגר הגן אתמול לאחר ה-0:0 מול מכבי נתניה על אלכסנדר דוידוב, כשסיפר כי הוא נותן את כולו למועדון ועולה לשחק עם קרע במניסקוס, פציעה שמונעת ממנו להראות את יכולתו.

 

אלכסנדר דוידוב התייחס לכך: "אני יודע שמצפים ממני להיות השחקן המרכזי של הקבוצה. אני משחק כבר 15 משחקים כשאני פצוע. אני רוצה לעזור לקבוצה ורוצה לתת למועדון יותר ויותר.

 

"המשימה הא עכשיו אחת- להשאיר את אשדוד בליגה" הצהיר הקשר, "קשה מאוד לעלות לשחק לאחר ששומעים בחדר ההלבשה ובהמשך במגרש על הניצחונות של הפועל פתח תקווה והפועל עכו. במחזור הבא אשדוד תשחק נגד הפועל חיפה בבית ואני מאמין שהמחזות של הקהל שלנו הפונה נגד השחקנים ומעודד את היריבה יפסקו. בואו לעודד, לתמוך ולעודד במשחק ההישארות החשוב הזה".

 

הקשר נשאל גם בנודע לעתידו ואמר: "שואלים אותי על מעבר לקבוצה גדולה יותר בכדורגל הישראלי, אבל אני רוצה להמשיך באשדוד, היא קבוצה גדולה עבורי. בואו נשלים את ההישארות בליגה ואחר כך נראה מה יקרה".

 

ניר קלינגר הוסיף: "אנחנו צריכים להפסיק להסתכל על קבוצות אחרות ומה הן עושות. המשימה שלנו היא להביא את הנקודות, לשים בצד את הבעיות ולהשאיר את חדר ההלבשה שלנו מלוכד. כך אני מאמין שנשאר בליגת העל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי