ערן זהבי: "טוב לי במכבי ת"א, לא אעזוב בשביל כסף"

זהבי. רוצה שקרויף ופאקו יישארו במכבי
זהבי. רוצה שקרויף ופאקו יישארו במכבי | צילומים: האתר הרשמי של מכבי ת"א

הצהובים ערכו ערב גאלה מרגש, ייני: "ביקשתי מקרויף שלא יגרום לי לבכות"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ערכה אתמול (חמישי) ערב הגאלה מרגש במתחם נמל תל אביב בו נבחר הקפטן, שרן ייני, לכדורגלן העונה בפאנל מיוחד של אנשי תקשורת. ערן זהבי נבחר לכדורגלן העונה על ידי שחקני הקבוצה. ערן זהבי היה נרגש מהבחירה בו של חבריו וציין את הקבוצה כחבורה מגובשת ומשפחתית.

 

זהבי נשאל על המטרות לעונה הבאה: "אני חושב איך להתקדם במכבי תל אביב וזאת הרגשה טובה להמשיך קדימה ולא להסתפק במה שאנחנו עושים בליגת העל. אחת המטרות, מעבר לאליפות היא עלייה לליגת האלופות ולא נסתיר זאת כמטרה לעונה הבאה".

 

 

על הדיבורים והאפשרות שיעזוב בקיץ למועדון גדול אמר זהבי: "טוב לי מאוד במכבי תל אביב, טוב לי פה ואני מאוד מאושר. כרגע אין לי שום הצעה מאירופה, ואם תגיע כזו – התקשורת תדע. אני מבקש להבהיר שוב, טוב לי פה. לא מדובר בפיצוי כספי, זה לא רק פיצוי כספי. אני נהנה במכבי תל אביב מהכדורגל, מהעבודה המדהימה שנעשית כאן והרצון לשמור על הקיים ולהתקדם בדרגים היותר גבוהים".

 

על דעתו בנושא המשך דרכם בעונה הבאה של המנג'ר, ג'ורדי קרויף, והמאמן, פאקו אייסטראן, אמר זהבי: "אני והשחקנים לא קובעים, אבל הייתי מאוד שמח שקרויף ופאקו ישארו".

 

ייני. יש לו משימות להשלים לפני שהוא עובר להולנד

 

הקפטן העוזב, שרן ייני: "אני לא רוצה לבכות על העזיבה את מכבי תל אביב, אני עדיין בפוקוס ומבקש להשלים את המשימה של גביע המדינה ותואר האליפות. היו לי שיחות רבות וארוכות עם קרויף, ביקשתי שלא יגרום לי לבכות או לדמעות. היחסים שלי איתו מצוינים, ומרגש לשמוע ממנו דברים טובים בגדול, וגם כשיש ביקורת. אשתדל לא להתפרק ולסיים בהצלחה את העונה הנוכחית".

 


ביין מציג את החולצה עם שיתוף הפעולה מול "יוניסף"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי