עו"ד ניר ענבר ימונה למנכ"ל הפועל תל אביב

ענבר. מומחה לדיני ספורט בינלאומיים
ענבר. מומחה לדיני ספורט בינלאומיים |

המנכ"ל החדש כבר מקיים משאים ומתנים. הרוש מתרחק, גיא אסולין יחתום?

(גודל טקסט)

עורך הדין ניר ענבר ימונה למנכ"ל הפועל תל אביב. ענבר, אחד מעורכי הדין המוערכים בתל אביב ומי שמקושר מאד למועדון, טיפל בשנתיים האחרונות כעצמאי בלא מעט סוגיות של האדומים, כולל השתיים הקריטיות ביותר שהיו מול אופ"א בפרשת התביעה של קייזרסלאוטרן ובקנס שהיטלה אופ"א על המועדון בשל אי עמידה בחוב המועדון.
 

ענבר, מומחה לדיני ספורט בין לאומיים החליט להיענות לבקשתו של בארי בן זאב, יו"ר המועדון ונציג עמותת האוהדים וכבר החל בימים האחרונים לנהל בעצמו משאים ומתנים מול סוכני השחקנים וקברניטי הקבוצות בליגת העל בהם משחקים שחקנים שהפועל מעוניינת להביא.

בנושא אחר, בהפועל תל אביב קיימת מחלוקת גדולה מאד בנושא הבאתו של אריאל הרוש, מחלוקת מקצועית והן מחלוקת כלכלית שמעכבת את חתימתו של שוער מכבי נתניה בחודרוב. גורמים מסויימים טוענים כי הרוש בירידה דרמטית ביכולתו וכי הם מעדיפים לראות שוער זר ואיכותי הרבה יותר משוער הנבחרת, אולם גורמים אחרים מצדדים בהחתמתו.

הפער הכספי בין הצדדים משמעותי ולא נראה, לפחות בשלב הזה שהשוער יגיע להסדר כספי עם האדומים.

הפועל נמצאת במגעים מתקדמים עם גיא אסולין קשר מאיורקה. אסולין מצוי ביחסים מצויינים עם עדי קריספין, המנהל המקצועי של הפועל ואחרי מספר שנים של דשדוש בליגות הספרדיות, החליט אסולין ככל הנראה לחזור לארץ וחתום בהפועל ת"א המתחדשת

בלם הפועל עכו, אדי גוטליב מתקרב למועדון אחרי שהושג סיכום עקרוני עם הפועל עכו על דמי ההשבחה שישולמו לקבוצה תמורת העברתו של גוטליב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי