"עשינו למכבי קרנבל בחצי השני. פספוס שלא ניצחנו"

בחיפה מתוסכלים מהתיקו
בחיפה מתוסכלים מהתיקו | צילום: גיא צרחי

רגשות מעורבים בחיפה ל-1:1 עם מכבי. בניון: "אפשר להיות מרוצים מהנקודה"

(גודל טקסט)

"עשינו למכבי קרנבל בחצי השני. פספוס אדיר שלא ניצחנו", כך אמרו הבוקר במכבי חיפה אחרי התיקו 1:1 המאכזב מול האלופה המכהנת וככל הנראה גם הבאה, מכבי תל-אביב.

 

כאמור, הירוקים יצאו מאוכזבים מאד שלא לקחו את שלוש הנקודות במשחק אחרי החמצות מסמרות שיער של רובן ראיוס וחן עזרא, אבל יצאו מעודדים בעיקר מן היכולת. בחיפה היו מרוצים מאוד מהמעורבות של ראיוס, שמועמד לעזוב את הקבוצה, אחרי שמרקו בלבול הפתיע כשספסל את איתי שכטר ופתח עם הספרדי. שכטר מצידו היה מאוכזב מאד מן ההחלטה של המאמן דווקא במשחק מול הצהובים וציפה שלמרות התקופה הקשה בה הוא נמצא, בלבול בכל זאת ייתן לו את הקרדיט ויעזור לו לצאת ממנה.

 

 

 

הקפטן, יוסי בניון אמנם לא כבש או בישל, אבל נראה אמש על המגרש בסמי עופר בכושר הטוב ביותר שלו מאז הגיע למכבי חיפה בקיץ. הקשר שהשלים 90 דקות ובא לידי ביטוי בחלקים מרכזיים במשחק והיה פעיל מאוד, משהו שהזכיר לכולם אילו איכויות יש אולי לגדול השחקנים הישראלים של העשור האחרון.

 

"שיחקנו נגד קבוצה מאוד טובה, אז אפשר להיות מרוצים מהנקודה", אמר אתמול בניון בסיום והוסיף, "בשבוע הבא משחק חשוב שלנו נגד בית"ר ירושלים על המקום הרביעי ונקווה לנצח".

 

בניון. "אפשר להיות מרוצים מהנקודה" (ערן לוף)

 

ובחיפה עוסקים במקביל להווה גם בעתיד. אתמול נחתו צמד שחקנים מנבחרתה הצעירה של קוסטה-ריקה למבחנים. מדובר בג'ייק בקפורד המשחק כקשר 50/50 (1.79), בן 19, כאשר אליו הצטרף  פרדי אלוורס, קשר שמאלי (1.75), בן 20. השניים, שמשתייכים גם לסגל המורחב של הנבחרת הבוגרת של נבחרתם ישהו בארץ שבוע, במהלכו בחיפה ינסו להתרשם מיכולתם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי