דורה: "מה זה החלטת מנהלת, הצהרת בלפור?"

דורה. היור פרטוש דיבר אתי והבין את העמדה שלי
דורה. היור פרטוש דיבר אתי והבין את העמדה שלי | צילום: אסף קליגר

מאמן עכו התראיין ל-103FM והוסיף: "אשחק מול נתניה, אם כולם ישחקו ביום שני"

(גודל טקסט)

"אני מוכן לשחק מול מכבי נתניה ביום שני, אבל רק בתנאי שכל הקבוצות ישחקו ביום שני", אמר מאמן הפועל עכו שלומי דורה ל-103FM, "אין לי בעיה ללכת לקראת כולם, שיהיה פייר ושחקני נתניה יתאמנו אבל שכולם ישחקו באותו יום".

 

דורה נשאל מדוע פרטוש טרח לעדכן אותו רק לאחר שהתקבלה ההחלטה במנהלת לשחק ביום שני. "אולי תפסו את פרטוש ברגע לא נכון ולא היה לו זמן להתייעץ, אבל עכשיו אחרי שהוא דיבר אתי והבין את העמדה שלי אני מאמין שהדברים ישתנו".

 

 

מאמן עכו נשאל מדוע הוא מתנגד לשינוי מועד המשחק והשיב: "העניין הוא שאנחנו נשחק 48 שעות אחרי כולם, וכולם ידונו בתוצאות של שבת, ומה יהיה ומה לא יהיה. זה יכניס שחקנים למתח וילחיץ אותם. אני לא רוצה להימצא בסיטואציה כזאת".

 

כשהמראיינים באולפן הזכירו לדורה שהעמדה שלו הפכה ללא רלוונטית, הוא התעצבן ואמר:  "מה זאת אומרת התקבלה החלטה במנהלת? מה זה הצהרת בלפור. אני מקווה שלא מאוחר לשנות ואפשר יהיה לקבל החלטה אחרת".

 

ודורה הצליח לסחוף אחריו את היו"ר של עכו. "אנחנו לא מוכנים להופיע יומיים אחרי כולם, אין סיבה שאנחנו נקופח", אמר פרטוש, "אנחנו לא צריכים להיות הקבוצה שנזרקת הצידה בגלל בעיה של קבוצה אחרת. אנחנו מתכוונים להפעיל סוללה של עורכי דין שיפעלו לביטול ההחלטה".

גם אוהדי הפועל עכו תומכים בפעולה משפטית. אחד מראשי האוהדים אמר לאתר ספורט1: "ההתנהלות הזאת מבישה. למה אנחנו אשמים ששחקני נתניה לא קיבלו משכורות? למה דווקא עכשיו נזכרים לעשות רעש ולבקש דחייה? הדבר עלול לגרום לכך שאנחנו נמצא את עצמנו לפני המשחק מול מכבי נתניה מתחת הקו האדום. מתחילת העונה אנחנו סובלים מקיפוח מצד שופטים ועכשיו מהחלטות מנהלת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי