בקיץ הקרוב: מכבי תפגוש את למפארד, וייה וראול

זהבי. לו כבר יש ויזה לארהב
זהבי. לו כבר יש ויזה לארהב | צילום: אסף קליגר

הצהובים יערכו משחקי ראווה בניו יורק, השחקנים בחרו בזהבי לשחקן העונה

(גודל טקסט)

תשכחו מאירופה. מכבי תל אביב תקיים בקיץ הקרוב מחנה אימונים בארצות הברית ובמהלכו היא תפגוש את ניו יורק קוסמוס, בשורותיה משחק ראול, וכן את ניו יורק סיטי בה משחקים דויד וייה ופרנק למפארד (שצפוי לשחק בקבוצה לאחר השאלה למנצ'סטר סיטי).

 

עד כה קיימה הקבוצה את מחנות האימונים שלה בספרד ובאוסטריה, אך בקיץ הקרוב, כהכנה לעונה החדשה ולמשחקים במוקדמות ליגת האלופות ככל הנראה, היא תפגוש את שלוש הקבוצות של העיר ניו יורק. יריבה נוספת אותה תפגוש היא ניו יורק רד בול.

 

 

המנהל בני טבק קיים בימים האחרונים שיחות עם השחקנים, בדק למי מהם יש ויזה לארצות הברית ואילו שלא התבקשו להוציא אישור כניסה לארצות הברית. מכבי ת"א תמריא ב-28.6 לארה"ב ותשהה בניו יורק במשך 10 ימים.

 

המנכ"ל מרטין ביין אישר את טיסת הקבוצה ואמר: "נקיים מחנה אימונים בניו יורק ונשחק נגד ניו יורק קוסמוס, ניו יורק סיטי וניו יורק רד בולס. דיברתי עם ג'ורדי ופאקו על כך, אנחנו יודעים שנשחק באירופה וחשבנו שזה צעד גדול עבור המועדון, גם מבחינה שיווקית. אנחנו רוצים להתרחב בצורה גלובאלית. יהיה מרגש לשחק נגדן".

 

בהקשר של השיווק הוסיף ואמר ביין בערב הגאלה שערכה הערב (חמישי) הקבוצה בנמל ת"א: "התקדמנו השנה בפן השיווקי והפרסומי. אנחנו מנסים להגיע גם אל מעבר לים בעזרת מהלכי מרצ'נדייז. אנחנו מתכוונים לפתוח חנות אוהדים נוספת של המועדון בראשון לציון".

 

מנכ"ל הקבוצה מרטין ביין (משמאל) עם ג'וני קליין, מנכ"ל יוניסף ישראל (באדיבות מכבי ת"א)

 

ביין התייחס גם לפן המקצועי בו נמצאת קבוצתו ואמר: "אם בתחילת העונה היו שואלים אותנו איפה נרצה להיות, ברור שהיינו שמחים שזו תהיה הסיטואציה- אנחנו יכולים לזכות בכל התארים בישראל. אנו בעמדה מצוינת ומקווים לסיים את העונה בצורה מוצלחת. אנחנו רוצים להיות בליגת האלופות ואין סיבה שלא נצליח. נשקיע כדי להתקדם, אבל זה לא אומר שצריכים להוציא כסף על שחקנים, אפשר גם להשקיע דרך שיווק ופרסום".

 

באותו ערב גאלה חגיגי נערכו מכירות פומביות כאשר כל כספי המכירה יועברו לצדקה. הנעל איתה כבש ערן זהבי את המספרת מול בית"ר ירושלים, למשל, נמכרה ב-24 אלף ש"ח ואילו חולצה ממוסגרת וחתומה על-ידי שחקני האליפות מעונת 2012/13 נמכרה ב-38 אלף ש"ח. בסה"כ גויסו 355 אלף ש"ח תרומה לפוריקט יוניסף ילדי ישראל.

 

עוד במהלך הטקס, נבחר 'תגלית העונה' של מכבי ת"א ובתואר זכה הבלם/קשר הצעיר, דור פרץ. פאנל הבוחרים כלל דמויות מפתח בעבר ובהווה כגון אלי דריקס, בני טבק וגדעון בריקמן – והם העניקו את תואר שחקן העונה לשרן ייני, הקפטן שיעזוב לוויטסה ארנהיים בקיץ. ומה עם ערן זהבי? הוא זכה בתואר שחקן העונה של הקבוצה בבחירה אותה לקחו שחקני מכבי ת"א. שער העונה שנבחר הוא אותו ביצוע מופלא של זהבי מול בית"ר ירושלים, שהנעל מאותו רגע נמכרה כאמור לעיל ב-24 אלף ש"ח. לערב הגאלה נמכרו כרטיסים בכ-500 ₪.

 

ערן זהבי. שער העונה ושחקן העונה של השחקנים (באדיבות מכבי ת"א)

 

מוקדם יותר היום הודיעה הקבוצה על שיתוף פעולה עם ארגון UNICEF, במסגרתו סמל הארגון יתנוסס על חולצת האלופה עד לסיום העונה.

 

הנעל של זהבי. מספרת שווה המון (באדיבות מכבי ת"א)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי