יתורגם במגרש? בכר לשחקניו: "תבואו ליהנות"

בכר. ימשיך לחייך גם הערב?
בכר. ימשיך לחייך גם הערב? | צילום: סוכנות ג'יני

ק"ש מגיעה במצב רוח מרומם למפגש מול בית"ר י-ם (19:45, ספורט1)

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון על מכבי חיפה במחזור האחרון, בקריית שמונה מגיעים במצב רוח נהדר לקראת המשחק הערב מול בית"ר ירושלים בטדי (19:45, ספורט1 וב-HD). לברק בכר יש סגל כמעט מלא, למעט צמד הפצועים הזרים דיויד מנגה וטובארנו פינאס שכבר לא יחזרו לשחק העונה.

 

אפרופו מנגה, במועדון מודאגים מאד מהמצב של החלוץ הצרפתי כיוון שהעונה הרבה להיפצע ויש מי שטוען כי גם בעונה הבאה הפציעות עשויות לגרום להשבתו. לכן נבחנת בימים האחרונים השאלה האם כדאי להשאיר את השחקן, שמוערך ביותר על הצוות המקצועי, או שמה להחליפו.

 

 

שניים שכמעט בוודאות לא ימשיכו עונה נוספת בקריה הם מידגאוקאס פאנקה הליטאי ורוג'רס קולה הזמבי, כאשר איזי שרצקי מעוניין להביא שחקנים אחרים לעמדות ולחזק אותן בזרים איכותיים יותר מהשניים.

 

פאנקה מבוקש בלא מעט קבוצות בליגת העל ולא מן הנמנע שאם יקבל הודעת שחרור, יישאר בארץ. בני יהודה, העולה החדשה מהלאומית, הוזכרה כמי שעשויה לקלוט אותו אליה. במידה ואכן יגיע לזהובים, הוא יחבור לחברו הליטאי, קוסטא איבקיביצ'יוס.

 

בכר ביקש משחקניו לקראת המשחק מול בית"ר "לבוא וליהנות", כפי שהגדיר זאת המאמן, שהדגיש גם כי היה רוצה להמשיך ולראות את היכולת הטובה מהמשחק מול חיפה. שמעון אבוחצירא, שלא היה בסגל למשחק מול חיפה בשבוע שעבר עקב הסכם ההשאלה מהירוקים, צפוי לשוב לחוד ההתקפה על חשבונו של אופיר מזרחי הצעיר, ממנו קיימת אכזבה גדולה מאד בחודשים האחרונים.

 

הרכב משוער: חיימוב, אלקיים, צדק, פרננדס, דילמוני, פאנקה, רוצ'ט, קהת, עאבד, אבוחצירא וקולה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי