מיכה ישוב להרכב מול מכבי חיפה, בן בסט ביציע

דור מיכה. צפוי לעשות את הדרך מהיציע להרכב
דור מיכה. צפוי לעשות את הדרך מהיציע להרכב | צילום: ערן לוף

פאקו החזיר את הקשר לסגל והדיח את החלוץ שאיכזב בחצי גמר הגביע

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב לא דיברו באימון הבוקר על ניצחונה אתמול של הפועל קריית שמונה על בית"ר ירושלים וצימוק הפער לשבע נקודות, כמו האפשרות שגם הפועל באר שבע תוריד את הפער לשבע נקודות אם תנצח הערב את מכבי פתח תקווה (20:00, ישיר בספורט1 וב-HD) – תוצאות בעקבותיהן מכבי תל אביב לא תוכל לחגוג מחר אליפות באצטדיון סמי עופר.

 

המאמן פאקו אייסטראן, שעורר באמצע השבוע שעבר "סערה" כשניפה מהסגל לחצי גמר גביע המדינה את דור מיכה ושלח אותו ליציע הכבוד נגד מכבי אח"י נצרת, השיב את מיכה לסגל ולפי התרגול הקצר שנערך באימון הבוקר, נראה כי גם יחזיר אותו היישר להרכב הפותח נגד מכבי חיפה.

 

 

מחוץ לסגל מחר יהיו עדן בן בסט וגאל מרגוליס, שניים שפתחו בחצי גמר גביע המדינה. המאמן הבאסקי אמר שהיה מרוצה מיכולתו של מרגוליס הצעיר בחצי גמר הגביע, אך בכל זאת בחר להושיב אותו ביציע. בן בסט גם הוא פתח ב-11 מול אח"י נצרת אך הוחלף כבר במחצית וכעת איבד את מקומו בסגל.

 

בן בסט. שוב יצפה במשחק מהיציע (עדי אבישי)

 

שחקנים נוספים שישבו ביציע ב'סמי עופר' מול מכבי חיפה הם יובל שפונגין, גילי ורמוט וברק יצחקי – השניים האחרונים גם היום התאמנו בצדי המגרש.

 

שחקנים במכבי תל אביב מדברים על הכניסה לישורת האחרונה, לחודש ההכרעות של מאי עליו דברו כול השנה. השחקנים לא עוסקים במפגש הצפוי נגד אלירן עטר שמבחינת מכבי תל אביב הוא שחקן של מכבי חיפה לכול דבר.

 

אורח באימון היה סוכנו של פאקו אייסטראן, שיהיה אורח המועדון מחר באצטדיון סמי עופר. לסוכן אמורה להיות פגישה עם מנכ"ל מכבי תל אביב מרטין ביין במטרה להאריך את חוזהו של המאמן הבאסקי לעונה נוספת.

 

כשלושת אלפים אוהדי מכבי תל אביב אמורים להגיע מחר ליציעי סמי עופר לעודד את הקבוצה. הכרטיסים לאוהדי האורחת מת"א אזלו תוך מספר שעות מרגע הוצאתם למכירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי