לארי קאיודה בדרכו לעבור לאוסטריה?

|

הניגרי סיפר בימים האחרונים כי קבוצת צמרת חיזרה אחריו נמרצות

(גודל טקסט)

את מה שמתחולל בשעות הערב האחרונות (רביעי) במכבי נתניה אפשר לכנות בהחלט כאנדרלמוסיה טוטאלית.

 

מנכ"ל המועדון, רועי דניאל, הודיע וסיפר לתקשורת כי נסגרה עסקת לארי קאיודה וכי השחקן נמכר לכאורה, אלא שבסביבתו של החלוץ גיחכו ואמרו:" בדיחה גמורה, אין שום עסקה ואף אחד לא דיבר עם לארי, זאת התנהלות מביכה".

 

יתרה מכך, גורמים בכירים ביותר במכבי נתניה ששאלו את דניאל על פשר העסקה, נתקלו לכאורה בהתנגדות מצדו של המנכ"ל לחשוף את הקבוצה שהעמידה את העסקה, אך הבהיר כי לא מדובר בקבוצה ישראלית או בקבוצה בלגית.

 

אתר ספורט1 מפרסם לראשונה, כי קאיודה סיפר לפני מספר ימים למקורביו כי קבוצה בליגה האוסטרית מחזרת אחריו בצורה רצינית אך העסקה לא יכלה לצאת אל הפועל ומעניין יהיה לראות האם הישועה שדניאל מדבר עליה, תבוא מכיוון קבוצה בכירה בליגה האוסטרית, כנראה אוסטריה וינה.

 

בנוסף, גורמים בכירים במכבי חיפה הופתעו מאד מהציטוט של דניאל לפיו קאיודה נמכר ויש כבר עסקה, זאת מאחר והצדדים היו אמורים להיפגש ולדון מחר בערב באפשרות שהחלוץ הניגרי ילבש בעונה הבאה ירוק.

 

ביממה האחרונה התקבל מבול של פניות לראשי הנהלת חיפה לבוא ולסייע למכבי נתניה על-ידי רכישת לארי קאיודה, הן בשל הסימפטיה של אוהדי חיפה למכבי נתניה והן בגלל שהיו רוצים לראות את קאיודה קורע רשתות אצל בעונה הבאה בקבוצתם.

 

בתוך כך, משחקה של מכבי נתניה מול הפועל עכו נדחה ליום שני בשעה 19:30 (שידור ישיר החל מ-19:15 בספורט1 וב-HD).

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי