"אלי שגב חי בעולם משלו"

| הפייסבוק של מכבי נתניה

גורם בכיר במכבי נתניה זועם על הבעלים. לוי פוצץ את אימון הקבוצה: "מה קרה לכם?"

(גודל טקסט)

מאת: אביתר לנג     צילום: הפייסבוק של מכבי נתניה

 

במכבי נתניה לא מתרגשים מההצהרות האחרונות של הבעלים אלי שגב, שהודיע להנהלה הקיימת כי יסיר אחריות מהקבוצה אחרי שיעביר בקרוב עוד חצי מיליון שקלים. הגירעון של המועדון מוערך כעת בעשרה מיליון שקלים, כאשר ההערכות הן שמכירתו של לארי קאיודה תכניס לכל היותר ארבעה מיליון שקלים בלבד.

 

 

המשמעות היא שרוכש פוטנציאלי יצטרך להתחיל את דרכו עם חוב של כשישה מיליון שקלים. "שגב חי בעולם משלו וזה שהוא לא דורש כסף על הקבוצה לא אומר שמי שירכוש אותה לא יצטרך לשלם על הבור התקציבי שהוא יצר פה", אמר גורם בכיר בקבוצה, "חינם זה בטוח לא".

 

בפן המקצועי, בנתניה רוצים להבטיח כבר בשבת הקרובה את ההישארות בליגה במשחק מול הפועל רעננה, כאשר ניצחון ישים את הקבוצה במצב מצוין להמשך. המאמן רוני לוי הפסיק היום את אימון הקבוצה בטענה לחוסר רצינות מצד השחקנים, ושלח אותם לרוץ מסביב למגרש. "מה קרה לכם? עד היום הכל היה בסדר גמור", גער המאמן בשחקנים, "היום לא באתם לאימון".

 

פיצוץ האימון התרחש על אף שבימים האחרונים הביע לוי בפני מקורביו שביעות רצון גדולה על רמת האימון של שחקניו. לוי מאוד רוצה להישאר במכבי נתניה בעונה הבאה ומייחל לפתרון לבעיות הכלכליות שמקשות על הקבוצה.

 

כריסטיאן סרגי עשוי להיכלל בסגל למשחק נגד רעננה, אחרי היעדרות של כחודשיים וחצי בשל פציעה בברכו. לוי מחזיק מאוד מהבלם הרומני והיה רוצה לראות אותו ממשיך בנתניה גם בעונה הבאה אם יישאר על הקווים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי