0:2 נהדר לבני סכנין על הפועל תל אביב

סשה. משחק חוץ לא קל
סשה. משחק חוץ לא קל | צילום: דני מרון

הקרב על המקום השביעי: מוגרבי העלה את המארחים ליתרון (57), גדיר הכפיל (90 2)

(גודל טקסט)

בני סכנין אירחה ב"דוחא" את הפועל תל אביב. למרות שעל פניו שתי הקבוצות סיימו את העונה, עדיין נותר המאבק על המקום השביעי שיזכה במענק של 350 אלף שקלים, ויכול לעזור לקופה המדוללת של שתי הקבוצות. סכנין שיחקה היטב וניצחה 0:2 את הקבוצה הבינונית שניצבה מולה.

 

אלי כהן בחר לפתוח עם שחקן הבית, איהאב שאמי, שאמור להיות שחקן משמעותי בסגל סכנין בעונה הבאה. מהמשחק נעדר המגן/קשר המונטנגרי איגור יובאנוביץ' בשל כרטיסים צהובים.

 

 

בצד השני, חזר בן רייכרט להרכב לאחר שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים בשל הרחקה. כמו כן, איזווגבו אבונימה, שקיבל אשרת שהייה, פתח במקומו של יורגן קולין שנעדר בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

 

מהלך המשחק

 

בדקה ה-20 קיבלו האדומים צ'אנס ראשון, כאשר שגיב יחזקאל נגח מקרוב כדור שעבר ליד הקורה. תשע דקות לסיום המחצית הראשונה קיבל בן רייכרט הזדמנות מצוינת לשבור את הקרח כאשר נותר לבד ברחבה, אבל בעט לא טוב החוצה.

 

בדקה ה-57 עלתה בני סכנין ליתרון 0:1. ג'אבר עטאא פרץ קדימה והעביר שמאלה לפיראס מוגרבי, שמהפינה של הרחבה בעט כדור מסובב לרשת וחתם מתפרצת כמו שכתוב בספר.

 

בדקה ה-73 בן רייכרט התקדם ממרכז המגרש ומסר אל שגיב יחזקאל בתוך הרחבה, יחזקאל בעט לרשת החיצונית.

 

דקה 90 2, 0:2 לסכנין. כשנדמה היה שהקבוצות השלימו עם התוצאה, יצאה סכנין להתקפה שבסיומה כבש מוחמד גדיר את השער השני.

הרכבים

 

בני סכנין: רן קדוש, שאמי איהאב, סיד אחמד אחמד, חבשי עאיד, עלי עוסמאן, חאלד חלאיילה, ג'אבר עטאא, דייגו קאצ'ובה, פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת', מוחמד גאדיר.

 

הפועל ת"א: תום אלמדון, שי אבוטבול, לוקאס סשה, סארי פלאח, איזווגבו אבונימה, רמזי ספורי, בן רייכרט, מתן אוחיון, שלומי אזולאי, ליאור לוי, שגיב יחזקאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי