טביב הבהיר: "לא אתבע את חיפה על הכסאות"

אלי דסה. מבוקש בקרית שלום
אלי דסה. מבוקש בקרית שלום | צילום: ערן לוף

הקבוצה לא תגיש תלונה. דסה מבוקש במכבי, תג המחיר: 1.5 מ' יורו

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים ממתינים להכרזה של אלי טביב על המשך דרכו בקבוצה כפי שהבטיח להודיע במהלך חודש מאי, אבל בקבוצה מצפים שהבעלים יפתח באופן רשמי ומעשי את ההכנות לעונה הבאה, החתמה של המאמן גיא לוי, והשארת הקפטן, אופיר קריאף והקשר חנן ממן. טביב מוכיח כי סדר העדיפויות שלו מתוכנן. הוא כבר החתים את המגן הימני, אלי דסה, לשלוש שנים והשלים את רכישת כרטיס השחקן של הקשר שלומי אזולאי מהפועל ראשון לציון.

 

לפתחו של טביב מונחת הצעה של מכבי תל אביב לרכוש את דסה. את המהלך מוביל המנג'ר המקצועי, ג'ורדי קרויף, יחד עם המנכ"ל, מרטיין ביין. ההצעה הכספית של האלופה שבדרך היא 750 אלף יורו עבור המגן שכזכור שיחק במחלקת הנוער של הצהובים. מתברר שתג המחיר של בית"ר ירושלים הוא כפול – 1.5 מיליון יורו, כשדסה אמור להגיע לעמדה של שרן ייני שנמכר לוויטסה ארנהיים.

 

 

גורם בבית"ר ירושלים טען הבוקר כי טביב יהיה מוכן למהלך בו יהיו בעסקה בנוסף לכסף גם שחקנים כששמם של יובל שפונגין, בן רייכרט וגאל מרגוליס יועלה בהמשך המו"מ.

 

לאימוני הקבוצה אמור להצטרף החלוץ האוקראיני, אדרינסולה אסואולה, שנבחן כבר במכבי חיפה ובני יהודה. גיא לוי אמור לקיים שיחת הבהרה עם הקשר חנן ממן שהתראיין לתקשורת בסיום המשחק נגד מכבי חיפה והתלונן על קיפוח מקצועי.

 

בנושא אחר, בית"ר תיעדה כיסאות שבורים ביציע הדרומי בו ישבו אוהדי מכבי חיפה במהלך ה-1:1 ביום ראשון החולף.

 

למרות שנדמה היה כי הקבוצה תגיש תלונה להתאחדות לכדורגל כנגד מכבי חיפהף הודיע אלי טביב כי אינו יעשה זאת.

 

אלי טביב הגיב לנושא ואמר: "אני מתנגד נחרצות להגיש תלונה במוסדות ההתאחדות לכדורגל כנגד מכבי חיפה על שבירת הכיסאות והתפרקות אוהדיה. לא הבעלים של המועדון, עובדיו ושחקניו צריכים להיענש ולא מתפקיד המועדון לטפל במקרים מעין אלו. זהו תפקיד המשטרה שיכולה להיעזר בתצלומי הטלוויזיה והאצטדיונים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי