מוסא: "בטוח שאנחנו לא הקבוצה הכי גרועה בליגה"

מוסא. לא יודע להסביר מה קרה
מוסא. לא יודע להסביר מה קרה | צילום: עדי אבישי

מגן הפועל פ"ת עיכל את הירידה ללאומית: "הפועל חיפה חזרה משום מקום"

(גודל טקסט)

היורדת הראשונה העונה מליגת העל היא הפועל פ"ת, שדינה נגזר סופית לאחר שהפועל עכו ניצחה את מכבי נתניה ביום שני האחרון. מגן הקבוצה, קובי מוסא, התראיין הערב (רביעי) בתכנית הספורט ברדיו FM103 ולא חשש לומר כי הבין את מר גורלה של קבוצתו עוד קודם לכן.

 

"כבר אחרי הפועל חיפה הבנתי שהסיפור גמור. הובלנו 0:2 במשחק תחתית והפסדנו 3:2, אז הבנתי שאנחנו בבעיה. מתחילת השנה אמרו שאנחנו היורדת הבטוחה, הקבוצה הכי ענייה בליגה, אבל אני חושב שזאת לא הסיבה. לא יודע להסביר מה קרה".

 

 

מוסא נשאל האם כמות המושאלים הרבה בקבוצה העונה היא גורם משמעותי לירידה: "אני לא חושב שזה קשור. הם רוצים להוכיח את עצמם כדי לפרוץ. הם לא אומרים לעצמם 'לא גדלתי פה אז אני לא אשאר פה'. דור חוגי נתן גולים במשחקים האחרונים וכבר מדברים עליו שיעבור. זה שטויות מבחינתי".

 

"הייתה הרגשה שונה אחרי שניצחנו את הפועל ת"א, ואז שיחקנו בבית נגד עכו ולא עשינו את מה שאנחנו צריכים. גם נגד הפועל חיפה בחצי הראשון, כשהובלנו 0:2, הכיוון היה ל-0:4 ו-0:5 – ואז משום מקום הם חזרו" הוסיף המגן בהקשר לתוצאות האחרונות.

 

"אני חושב שעידן בר-און מאמן טוב והיו משחקים ממש טובים בתקופתו. אי אפשר לדעת מה היה קורה אם הוא היה נשאר, אי אפשר לדבר על אולי" הוסיף המגן ואמר על המאמן שהחליף אותו וירד השבוע ליגה, מנחם קורצקי שהצהיר נחרצות כשחתם כי הקבוצה תישאר: "אנחנו האמנו ועשינו רכש טוב בינואר. יש לנו סגל לא פחות טוב מרוב התחתית. קרו דברים בדרך. אני בטוח שאנחנו לא הקבוצה הכי גרועה בליגה. אני חושב שנדהמנו מהחולשה של הפועל חיפה במחצית הראשונה, הם לדעתי קבוצה לא יותר טובה מאיתנו – גם לא אשדוד".

 

מוסא לא חשש לומר כי הקבוצה מסוגלת לחזור כבר לליגת העל תוך עונה אחת והוסיף: "מנחם קורצקי נשאר ובקבוצה רוצים לעשות משהו יפה בעונה הבאה. השאלה הגדולה היא נושא התקציב. הבנתי שיש קבוצת משקיעים שמעוניינת ושהכיוון איתה חיובי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי