חואן פאבלו ימשיך במכבי ת"א? מרציאנו מועמד

מסתמן כמלפפון החם של הקיץ
מסתמן כמלפפון החם של הקיץ | צילום: דני מרון

הספרדי זוכה לתמיכת מאמן השוערים. גם מיכאל אוחנה עשוי להצטרף

(גודל טקסט)

נדמה שמאז נחיתתו של ג'ורדי קרויף בארץ לפני כשלש שנים לא היה כזה מתח לקראת הבאות כמו שיוליד השבוע הקרוב. מכבי ת''א זקוקה לניצחון על קרית שמונה כדי לזכות באליפות שלישית רצופה, ובאמצע השבוע הבא תשחק בגמר הגביע מול הפועל ב''ש, עוד משחק ענק על הנייר שיכול לסיים את העונה של הצהובים בטעם מתוק מדבש ולהשאיר את חרושת השמועות ואי הוודאות הרחק מאחור.

 

במועדון מחכים לבואו של הבעלים מיץ' גולדהאר שאמור להיפגש עם ראשי הקבוצה והצוות המקצועי ולהצהיר על עתידו המקצועי של המועדון. מלבד ההחלטות בנושא המאמן פאקו אייסטראן והמנג'ר ג'ורדי קרויף, גולדהאר אמור להיות מעורב בהחלטות המקצועיות עליהן מופקדים המנכ''ל מרטין ביין, והמנג'ר ג'ורדי קרויף שממשיך להכין את העונה הבאה במקביל לעובדה שחוזהו החדש טרם נחתם וההודעה על המשך דרכו מבוששת לבוא.

 

אחד הנושאים שמעסיקים את ראשי המועדון הוא איוש עמדת השוער, כאשר במידה ויוחלט על סיום דרכם של ארבעה זרים והחלפתם, תסתיים  דרכו של השוער חואן פבלו קולינאס, שנמצא ביכולתו הטובה מאז הגיע למועדון. נכון לעכשיו השוער זוכה לתמיכה ממאמן השוערים שורה אובארוב לשבחים מצידו. במקביל בחודשים האחרונים מכבי ניהלה שיחות עם ג'קי בן זקן, הבעלים של מ.ס אשדוד, וניסתה לסכם את מעברו של אופיר מרציאנו במקרה ובמועדון הצהוב יחליטו ללכת על שוער ישראלי.

 

מעסיק את ראשי מכבי ת"א. אופיר מרציאנו (עדי אבישי)

 

בין השאלות הלא פתורות בנושא השוער נמצא עניין ההבטחה לכאורה של בן זקן למכור את השוער להפועל באר שבע בינואר האחרון, מהלך שכשל בסופו של דבר ועשוי להתחדש בקיץ במידה ואוסטין אג'ידה לא ימשיך בקבוצה של אלונה ברקת שתפנה מקום לזר חמישי, כנראה אנתוני וואקמה.

 

ממתינים למוצא פיו. מיץ' גולדהאר (עדי אבישי)

 

במסגרת השיחות הועלה שמו של מיכאל אוחנה, קשרה של אשדוד, שאיבד את מקומו בהרכב הקבוצה ועשוי להשתלב בעסקת מרציאנו, במידה ותצא לפועל אם בכלל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי