רשמית: ג'ורדי קרויף סיכם לעוד שנתיים

קרויף. לא הולך לשום מקום
קרויף. לא הולך לשום מקום | צילום: עדי אבישי

כפי שפורסם לראשונה בספורט1: מכבי תל אביב הודיעה על השארת המנג'ר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הודיעה היום (חמישי) על הארכת חוזהו של המנהל הספורטיבי, ג'ורדי קרויף, בשנתיים נוספות עד לסוף עונת 2016/17 – כפי שפורסם לראשונה באתר "ספורט1" כבר בפברואר. הבעלים מיץ' גולדהאר הביע את שביעות רצונו מההחלטה ההדדית להמשיך בהתקשרות כשאמר: "במהלך חמש השנים ויותר בהן אני נמצא במועדון, ניסינו לבנות תרבות מנצחת המבוססת על כבוד ומוסר עבודה גבוה. הצלחנו אמנם להתקדם אך עדיין יש בפנינו עוד עבודה רבה".

 

מיד לאחר מסיבת העיתונאים שערכה הבוקר הקבוצה לקראת המשחק מול קריית שמונה, נכנס קרויף לחדר ההלבשה. השחקנים השתתקו וההולנדי המחויך בישר להם: "אני ממשיך איתכם גם בעונה הבאה. אני שמח להיות פה". מיד לאחר מכן יצאה ההודעה הרשמית לתקשורת.

 

 

"לאנשים רבים יש חלק בהצלחות האחרונות של מכבי ובשלוש השנים האחרונות, ג'ורדי קרויף, הוא לבטח אחד מאנשים אלה", הוסיף גולדהאר, "אני מאושר שמכבי תמשיך ליהנות מהידע המקצועי והאינסטינקטים של ג'ורדי בכדורגל, בשעה שאנו ממשיכים לנסות ולהגשים את המטרה שלנו – בניית מועדון כדורגל מהדרג הראשון". מנכ"ל המועדון, מרטין ביין: "ג'ורדי הוא מנהיג מנוסה וההחלטה הזאת משקפת נאמנה את הרצון שלנו ליציבות ועקביות במועדון".

 

"זה כבוד גדול להשתייך למועדון הכדורגל הזה ואני אסיר תודה על האמון והתמיכה שהבעלים והארגון הביעו בי על מנת להמשיך את הבנייה ארוכת הטווח", אמר קרויף על ההחלטה ההדדית להאריך את החוזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי