מסתמן: טביב יעביר את זכויות הניהול בבית"ר י-ם

טביב. יעביר הכל בצורה מסודרת
טביב. יעביר הכל בצורה מסודרת | צילום: אבשלום ששוני

הבעלים שוקל לבצע את המהלך, שדומה לזה שביצע בעבר גיידמאק

(גודל טקסט)

בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב, משהה את הודעתו בנושא המשך דרכו במועדון, כאשר הוא הבטיח שייפגש עם ראש העיר ירושלים ניר ברקת, לפני שיפרסם את ההודעה על עתידו כבעלי הקבוצה.

 

גורמים המקורבים לטביב טוענים כי הוא שוקל ללכת למהלך דומה של הבעלים הקודם ארקדי גידמאק אשר ניתק עצמו מהמועדון והעביר למנכ"ל דאז איציק קורנפיין את זכויות הניהול. כזכור, הוא עדיין ממתין לערעור על עונש עבודות שרות למען הקהילה של חצי שנה שקבע בית המשפט בפרשת הכאת הנער.

 

 

הפעם, בניגוד למקרה קורנפיין, הדבר ייעשה בתיאום עם ראש העיר, כשהכוונה למנות לעונה הבאה גורם מקצועי ניהולי שיוביל את בית"ר ירושלים וינהל אותה ביום יום. כמו כן, טביב מבקש שברקת יחלץ לעזרתו בנושא הכספי כלכלי ויציבו יחד תקציב שפוי לפעילות הקבוצה בעונה הבאה.

 

ברקת וקורנפיין. הפעם העברת הניהול תעשה בתיאום (אתר בית"ר ירושלים)

 

אם הבעלים יבחר לקחת צעד אחורה, התקציב יצומצם ואז שחקנים כמו אלי דסה, אופיר קריאף וחנן ממן לא יישארו בקבוצה. דסה אמור להימכר למכבי ת"א כדי להגדיל את התקציב הכספי של הקבוצה, כאשר גם גורל השחקנים הזרים ייקבע לפי החלטה האם טביב ממשיך או לא.

 

בבית"ר ירושלים ממתינים היום או מחר להחלטת בית הדין העליון על עונש הורדת שתי הנקודות בפרשת הקריאות נגד אחמד עאבד. בקבוצה מבקשים להשיב להם את שתי הנקודות במאבק מול מכבי חיפה על המקום הרביעי אשר מוביל לגביע אירופה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי