אין רגע דל: עוקל חשבון הבנק של מכבי נתניה

רועי דניאל. כל ההאשמות מופנות אליו
רועי דניאל. כל ההאשמות מופנות אליו | צילום: יח"צ

השיקים שניתנו לשחקנים חזרו: "רועי דניאל איבד אצלנו את כל האמון"

(גודל טקסט)

במכבי נתניה אין רגע דל. אחרי שהעונה הסתיימה אמש בתיקו מאופס עם הפועל חיפה ולמרות העובדה שהקבוצה שרדה עונה נוספת בליגת העל, קמו הבוקר היום שחקנים לבוקר עגום, כשנדהמו לגלות שאחת משתי המשכורות שניתנו ע"י שיקים לא כובדה.

 

הסיבה לכך היא שחשבון הקבוצה עוקל ובשעות הבוקר נעשים מאמצים גדולים לבדוק את מקור העיקול, שלטענת הקבוצה נבע מטעות טכנית. מנכ"ל הקבוצה, רועי דניאל, טיפל לטענתו בעיקול שהוטל על חשבון הבנק של המועדון והפקיד כספים. לשחקנים ניתנה הוראה לנסות ולהפקיד את השיקים בשנית מחר, לכול המאוחר ביום שלישי.

 

 

במקביל הצוות האדמיניסטרטיבי ובמחלקת הנוער קיים תסכול ומרמור גדול מאד עכב אי תשלום שכר זה החודש השלישי ברציפות, כשכל האצבעות מופנות לדניאל. "הוא איבד אצלנו את כל האמון, שערורייה", אמר שחקן בכיר. לעומת זאת, עומר פרץ התייחס בשמו ואמר: "יש תחושה של ייאוש וחסר אונים, אני כבר לא יודע למי לפנות. מקווה שייסדרו את זה באופן דחוף".

 

פרץ. "תחושה של ייאוש" (דני מרון)

 

במכבי נתניה דוחים מכל וכל את הטענות של השחקנים לטעות מכוונת, לכאורה, וטוענים כי לא ידעו על העניין ודאגו לסדר את המבוכה בהקדם האפשרי. " רועי דניאל לא יעשה שום דבר במכוון, בטח לא נגד השחקנים", אמרו בנתניה.

למעשה, סוגיית מכירתו של לארי קאיודה לאוסטריה וינה תקבע אם וכמה משכורות יקבלו למעלה מ-50 מעובדי המועדון, שעוקבים שעה-שעה באתרי האינטרנט בנוגע להתפתחויות בגזרת השחקן, שאמור לצאת השבוע לבדיקות רפואיות.

 

קאיודה. המלאך המושיע (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי