"לארי קאיודה ישחק באוסטריה וינה"

קאיודה. לא יהיה בסגל למשחק
לארי קאיודה | צילום: עדי אבישי

החלוץ צפוי לעזוב, עימות בינו לבין רוני לוי באימון מכבי נתניה

(גודל טקסט)

עימות חריף התרחש היום (שישי) באימון מכבי נתניה בין המאמן, רוני לוי, לחלוץ הניגרי, לארי קאיודה, בסיומו החליט המאמן לזרוק את החלוץ מהסגל לקראת המשחק מול הפועל חיפה (שידור ישיר בספורט1 החל מ-20:15)

כבר אתמול הרגישו בצוות המקצועי שקאיודה לא מתאמן כמו שצריך והעירו לו על כך אך זה טען לפציעה, דבר שבקבוצה מכחישים טוענים כי הוא כשיר לחלוטין ואינו סובל מאף פגיעה.

גם באימון הבוקר קאיודה לא התאמן כנדרש מה שהוביל לפיצוץ. "אתה צריך להתבייש לך, עשו כאן הכל בשבילך, תהיה מקצוען עד הסוף" אמר המאמן וזרק אותו מהסגל. קאדיוה ניסה לדבר עם לוי אחרי שהבין כי טעה אך זה סירב לדבר איתו.

העימות בין השניים מפתיע אחרי שבימים האחרונים היתה סברה כי לוי רוצה להביא את החלוץ למכבי חיפה. החוד של נתניה יהיה דליל במשחק שכן אור ברוך ודיע סבע מורחקים ומי שצפוי לפתוח הוא נבו מזרחי בהופעת בכורה בהרכב.

בתוך כך, לאתר ספורט1 נודע כי לארי קאיודה, שתנאיו באוסטריה וינה סוכמו כבר לפני כעשרה ימים, לא מעוניין להישאר בישראל והוא יצטרף לקבוצה האוסטרית. מקורב לשחקן אישר את הפרטים: "אלא אם תגיע הצעה יוצאת דופן אחרת, לארי ישחק באוסטריה וינה". כזכור, מכבי נתניה כבר הגיעה לסיכום מול האוסטרים והיא תזכה לכ-800 אלף יורו תמורת החלוץ הניגרי. 

השחקן צפוי להרוויח מעל 300 אלף יורו לעונה באוסטריה, ומכספי מכירתו תוכל הקבוצה מעיר היהלומים לשלם את כספי המשכורות והמענקים שטרם שולמו לשחקנים.

ההרכב המשוער: הרוש, פרץ, חסן, אבו-עביד, לוי, שטרית, פירס, ג'יורג'יו, רול, ערן לוי ומזרחי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי