במכבי ת"א ממתינים לתשובה מטל בן חיים

בן חיים. ישוב הביתה?
בן חיים. ישוב הביתה? | צילום: Gettyimages

הטרבליסטית לא מוותרת על הבלם. הערב: פרידה מייני ואולי גם מפאקו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תארח הערב (20:55) את מכבי פ"ת במשחק שיסיים רשמית את העונה בליגת העל. הצהובים, שזכו בטרבל – אליפות, גביע וגביע הטוטו, ייפרדו מהקהל הביתי ולקינוח יניפו את צלחת האליפות, אותה יקבלו רק הערב.

 

המשחק יהווה גם הזדמנות להיפרד מהקפטן שרן ייני, שכידוע עוזב לוויטסה ארנהיים – שאמש ניצחה 2:5 את הירנביין בפלייאוף אירופה שנערך בליגה ההולנדית והבטיחה את מקומה במוקדמות הליגה האירופית בעונה הבאה. 

 

 

כידוע, שרן ייני הוא לא היחיד שאמור לעזוב את מכבי ת"א. נראה כי גם המאמן פאקו אייסטראן בדרך החוצה על אף שנעשו בשבועיים האחרונים ניסיונות להשאירו במערכת לאור רצון הבעלים מיץ' גולדהאר והמנכ"ל מרטין ביין. אתמול הודה המאמן במסיבת העיתונאים כי הוא שוחח עם אנשי מכבי ת"א, אך נראה כי מחליפו כבר ידוע לג'ורדי קרויף ולבעלים. 

 

כפי שפרסמנו אתמול, במכבי תל אביב ממשיכים במו"מ ובשיחות עם בלם וקפטן נבחרת ישראל טל בן חיים שסיים את חוזהו בצ'רלטון. הקפטן הלאומי שב ארצה מחופשה משפחתית מארה"ב וכבר אתמול הצטרף למשימת הנבחרת הלאומית לקראת המשחק ב–12 ביוני נגד בוסניה במוקדמות יורו 2016.

 

גורמים המעורים במו"מ סיפרו כי שיחות בין הצדדים מתנהלות כבר מספר שבועות והפערים הם עכשיו על אורך החוזה אותו דורש בן חיים. הצהובים ממתינים לתשובת הבלם כדי להעביר הילוך בהכנות לעונה הבאה. אם הבלם יסגור מעגל וישוב לקריית שלום, יואצו הניסיונות לרכוש מגן בכיר כשאלי דסה כבר הוזכר כמועמד. גם הוא שיחק במכבי ת"א בעברו, כנער בן 14, וכיום משחק בקבוצת נערים א' של המועדון אחיו, אור דסה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי