אף מרגל לא יכול לחדור פנימה

ככה כן בונים חומה... תקשורתית
ככה כן בונים חומה… תקשורתית | צילום: ערן לוף

דעה: ניסים סבור שההצלחה של מכבי ת"א לא מסתכמת רק בתארים

(גודל טקסט)

נתחיל מהסוף. לא אעניק כותרות מפוצות כמו "יום הכיפורים של כתבי מכבי ת"א" או "הכתבים צריכים לעשות בדק בית רציני" וכו'. אין לי ספק שכל אחד מהכתבים נקרא לשיחה אצל העורך הראשי כדי לנסות ולהבין איך זה קרה, איך ייתכן שאף אחד לא הצליח לפרוץ את החומה הבצורה שנקראת מכבי ת"א.

 

האמת, אני מסיר לא רק כובע אחד אלא שניים על ההתנהלות התקשורתית של מכבי ת"א. כבר בינואר בערך החלו התהיות אם פאקו נשאר או לא, ואם ג'ורדי יישאר או לא. המאמן הבאסקי הודה שכבר לפני זמן רב ידע שהוא לא ממשיך, אבל אנחנו לא ידענו כלום עד לרגע שבו הוא הודיע רשמית על העזיבה.

 

 

בשעות שלפני מסיבת העיתונאים היו הכותרות בסגנון "מסיבת עיתונאים בהולה של מכבי ת"א", שום דבר מבוהל לא היה שם, הכותרת בסך הכל כיסתה על חוסר המידע של הכתבים. וגם המינוי האחרון של יוקאנוביץ' הוא בית ספר להתנהלות תקשורתית. אם תרצו, כמו במבצע צבאי: הכנות ארוכות לרגע האמת, בדיקת אופציות והכל תחת מעטה ערפל מרשים שלא מאפשר לאף מרגל לחדור פנימה. נסו להיזכר במספר המועמדים שנזרקו לאוויר בשבועות האחרונים ואף לא אחד מהם נחת פה בסופו של דבר. 

 

אני זוכר את הימים שהכניסה לקריית שלום הייתה כמעט חופשית. הסתובבתי ככתב בין החדרים במתחם האימונים ללא כל הפרעה, נמנעתי מלהיכנס לחדר ההלבשה רק מפאת כבוד המועדון, אבל אף אחד באמת לא היה מונע ממני לעשות זאת. היום? תשכחו מזה. מתחם קריית שלום מקביל לשגרירות זרה, שם בעצם האדמה היא אדמת מולדת אירופית, לא מקומית, ואין כניסה בלי דרכון זר.

 

יש הרבה דברים שקבוצות ליגת העל צריכות ללמוד ממכבי ת"א, ואחד מהם הוא ההתנהלות התקשורתית. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי