אם אלי טביב יעזוב – דסה, אזולאי וארסו לא יישארו

אזולאי. תגלית העונה בדרכה לקריית שלום?
אזולאי. תגלית העונה בדרכה לקריית שלום? | צילום: דני מרון

מכירת חיסול בבית"ר י-ם: המגן והקשר יעברו למכבי ת"א, הבלם למכבי חיפה

(גודל טקסט)

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, ייפגש בשבוע הבא פעם נוספת עם בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב, במאמץ לשכנעו להמשיך בקבוצה ולא לעזוב. במועדון קיים חשש כבד שכל האירועים סביב המועדון בפרשת עונשי הורדת הנקודות, הקריאות הגזענות, ניסיון החיסול שלו ופרשת העבודות למען הקהילה בפרשת הנער המוכה לכאורה, יובילו להודעת העזיבה של אלי טביב ויותירו שוקת שבורה כלכלית ומקצועית.

 

החשש הכבד הוא מאפשרות עזיבתם של אלי דסה ושלומי אזולאי הקשורים בחוזה לאלי טביב, כשהשניים מבוקשים במכבי תל אביב. לבית"ר יש אופציה על הקשר הברזילאי, קלאודומיר פריירה, ועל הבלם הספרדי, ססאר ארסו, חוזה שימומש על ידי שדרוג שכרם עד תום חודש יוני. לפריירה יש ביקוש בארץ והצעות מאירופה.

 

 

הסיפור בנושא ססאר ארסו ששב לאימונים בתחילת השבוע לאחר ניתוח מניסקוס בברך, הוא שמכבי חיפה חושקת בו. בקבוצה טוענים כי מאמן מכבי חיפה המיועד, רוני לוי, רוצה את הבלם הספרדי במרכז ההגנה שלו כבר בקיץ. גם המגן דושאן מאטוביץ' ממתין לחוזה חדש מטביב כשבעמדות ההמתנה הנוספות נמצאים אופיר קריאף וחנן ממן.

 

מכבי ת"א מחכה גם לדסה (ערן לוף)

 

גורם במועדון אמר: "חידת אלי טביב נמשכת, כולם ממתינים בתקווה גדולה שהוא לא ייקח את הרגלים ויעזוב. אם טביב יעזוב, המועדון הזה יתרסק כלכלית ומקצועית".

 

אלי טביב אמר אתמול כי עד סוף החודש הוא יודיע דבר בנושא עתידו בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי