גולדהאר החליט להשתגע בתקציב: 130 מיליון שקל

גולדהאר. לכולם במועדון ברור כי הקבוצה הנוכחית צריכה מהפך בהרכב
גולדהאר. לכולם במועדון ברור כי הקבוצה הנוכחית צריכה מהפך בהרכב | צילום: אסף קליגר

הבעלים של מכבי ת"א ישקיע סכום שיא בעונה הבאה במטרה לעלות לשלב הבתים

(גודל טקסט)

מיץ' גולדהאר, בעלי מכבי תל אביב, אמור לנחות באמצע השבוע הבא בישראל כדי להיות נוכח באיצטדיון סמי עופר במשחק גמר גביע המדינה ביום רביעי נגד הפועל באר שבע. הקנדי מבקש להעלות שלב בהכנות של קבוצתו לקראת העונה הבאה, כאשר בכוונתו להעמיד תקציב שיא של כל הזמנים לקבוצת כדורגל בישראל: לא פחות מ-130 מיליון שקלים.

 

גולדהאר יקיים פגישת עבודה עם המנכ"ל מרטיין ביין, בה יודיע הבעלים על גודל התקציב לעונה הבאה. כבר לאחר משחק הגמר נגד באר שבע – ובתקווה שהאליפות תוכרע ביום ראשון במשחק באצטדיון בלומפילד נגד הפועל קריית שמונה – יתחילו ההכנות לעונה הבאה.

 

 

גולדהאר מבקש להתמקד במשימה של מוקדמות ליגת האלופות ולהעמיד לרשות המנג'ר המקצועי והמאמן את המשאבים לבנות קבוצה איכותית, אשר דרך האתגרים באירופה תתמודד כאן בישראל על תואר אליפות רביעי מול מכבי חיפה והפועל באר שבע, אשר צפויות לבצע בעצמן רכש רציני.

 

"מיץ' גולדהאר מאוד מחויב לקבוצתו ולאוהדים", אמר גורם המקורב למועדון, "הוא נלהב מאוד מהניהול המקצועי והמסור של הקבוצה ורוצה לאחר שלוש שנים להיות בשלב הבתים בצ'מפיונס ליג. תקציב של 130 מיליון שקלים, שיכלול גם מחלקת הנוער לעונה הבאה, יכול להביא את הרוח הגבית הנדרשת. לכולם במועדון ברור כי הקבוצה הנוכחית צריכה מהפך בהרכב. ביכולת של החודשים האחרונים, הקבוצה הנוכחית לא תעבור באירופה אפילו את השלב הראשון".

 

על פי הידוע, הרצון הוא לצאת למחנה האימונים והמשחקים בארצות הברית עם רוב שחקני הסגל החדשים. בתוך שבועיים יקבלו השחקנים שאינם בתוכניות לעונה הבאה הודעות על סיום דרכם במועדון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי