זיו: "אנחנו גרמנו לבאר שבע להיראות ככה"

זיו. למרות הפציעות
זיו. למרות הפציעות | צילום: ערן לוף

מגן הטרבליסטית ב-103FM: "אני רוצה וגם מכבי רוצה שאמשיך בקבוצה"

(גודל טקסט)

האופוריה מורגשת במכבי תל אביב ביום שלמחרת הזכייה בגביע המדינה ה-23 בתולדותיה והשלמת הזכייה בטרבל לראשונה בתולדות המדינה.

 

מגן מכבי תל אביב, יואב זיו שזכה לכבוש לראשונה מזה שנה ו-3 ימים והיה שותף מלא ל-2:6 המרהיב על הפועל ב"ש אמש ב'סמי עופר', אמר בראיון לתכנית הספורט של רדיו 103FM: "השער האחרון שלי היה במשחק ליגה לפני שנה נגד סכנין. אסור להמעיט בערכם של ב"ש ולזלזל. לא היינו רוצים שיקטלו אותנו על סמך משחק אחד. לב"ש יש קבוצה מצוינת, עם שחקנים מצוינים ומאמן מצוין, משחק אחד לא יעשה אותם אימפריה".

 

 

עם זאת, אמר זיו כי הופתע מחולשתה של באר שבע: "אנחנו גרמנו להם להיראות ככה בזכות דברים טקטים שעשינו על המגרש. אלה דברים ממש קטנים שעשו את ההבדל". המגן נשאל אם במועדון חששו מהפציעות הרבות בהגנה: "באנו מאוד בטוחים בעצמנו. כשהמאמן שאל לגבי הרגשות שלנו, הדבר הראשון ששרן אמר שהוא מאוד בטוח בקבוצה שלנו וככה הרגשנו. זה לא התפקיד הטבעי של גל (אלברמן) ויובל (שפונגין) לא שיחק כל העונה והוכיח איזה שחקן מצוין הוא ואיזה מקצוען הוא – וכשהיה צריך אותו הוא היה שם. אוהבים להגיד שההגנה מתחילה מההתקפה, וברגע שהם עשו את העבודה שלהם אז להגנה היה יותר קל".

 

זיו נשאל מדוע הם חיכו עונה שלמה כדי להציג משחק כה הרואי והשיב: "זה היה המעמד והאווירה שיצרו משהו שונה, אבל היו עוד משחקים מצוינים העונה. נגד מכבי חיפה (1:1) הייתה לנו חצי שעה מדהימה וזה יכול היה להיגמר אחרת. במכבי ת"א שחקנים יודעים לחכות להזדמנות שלהם בשקט".

 

 

 "לאצטדיון המדהים הזה שבנו בחיפה יש חלק וגם לקהלים שנתנו אווירה מדהימה" אמר יואב זיו על המתקן שאירח את אחת מחוויותיו הגדולות בקריירה, "לקחתי כבר דאבל עם בית"ר ירושלים בגמר על הפועל ת"א, אבל באצטדיון ר"ג המיושן – אתמול הבנו את ההבדל ואיזו חוויה זאת".

 

לסיום נשאל על עתידו במכבי ת"א לנוכח העובדה שחוזהו מסתיים בחודש הבא וגם התייחס לעתיד מאמנו: "נחכה ונראה, גם אני לא יודע. דיברו איתי על המשך החוזה, אבל העדפנו להשהות את הדיבורים לקראת גמר הגביע. אני רוצה להמשיך והם רוצים שאני אמשיך. פאקו עשה את העבודה בצורה הטובה ביותר, זה אומר הכל לטובתו. למדנו הרבה ממנו, שוכחים שהוא קיבל את הקבוצה ממש עם תחילת המשחקים ומה שהוא עשה זה דבר אדיר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי